10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SEC 105 GN SENCOR Kalkulačka SEC 105 BU školní / 10 míst černo-modrá
SENCOR SEC 105 GN

Školní kalkulátor v barevné kombinaci zelené a černé s ochranným nasouvacím krytem, 56 vědeckých funkcí, velký 10místný LCD displej. Hmotnost 80 g.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR SEC 105 BU SENCOR Kalkulačka SEC 105 BU školní / 10 míst černo-modrá
SENCOR SEC 105 BU

Školní kalkulátor v barevné kombinaci modré a černé s ochranným nasouvacím krytem, 56 vědeckých funkcí, velký 10místný LCD displej. Hmotnost 80 g.

můžete mít DNES

Od MALL
SENCOR SEC 170 SENCOR SEC 170
SENCOR SEC 170

Školní kalkulačka s 240 vědeckými funkcemi. Sencor SEC 170 k napájení využívá baterii CR2032. Na velkém displeji zobrazí až 12 číslic + 12 alfanumerických znaků a nabízí standartní počty, výpočty se zlomky, regresní výpočty, mocniny a odmocniny, funkce a závorky. Funkce automatického vypnutí. Ochranný nasouvací kryt.

Momentálně nedostupné

Od MALL

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.