Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Volně stojící mikrovlnná trouba v nerezovém provedení s objemem 20 l a mechanickým ovládáním. Sencor SMW 4320SS disponuje rychlým a hygienickým rozmrazením potravin.
můžete mít ZÍTRA
Volně stojící mikrovlnná trouba ve stříbrném provedení s objemem 17 l a mechanickým ovládáním. Sencor SMW 5320BK disponuje rychlým a hygienickým rozmrazením potravin.
můžete mít ZÍTRA
Mikrovlnná trouba Sencor SMW 6001 DS v nerezovém provedení předního panelu, disponuje funkcí rychlého vaření či dětskou pojistkou. Trouba je vybavena displejem a otočným voličem pro nastavení teplot a výkonu.
můžete mít ZÍTRA
Mikrovlnná trouba Sencor SMW 6022 má 8 přednastavených programů pro velmi jednoduchou přípravu různých druhů pokrmů. Mikrovlnná trouba v nerezovém designu s předprogramovaným vařením a funkce rychlého spuštění.
můžete mít ZÍTRA
Volně stojící mikrovlnná trouba v černém provedení s objemem 23 l, elektronickým ovládáním a 5 stupni výkonu. Sencor SMW 7023BK disponuje HighTech konstrukcí bez rotačního talíře, Diamond Pattern pro lepší distribuci mikrovln a LED Touch panelem s 8 snadnými programy.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SCM 2224BL-EUE3 autochladnička
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.