Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SCM 3224BL-EUE4 autochladnička
můžete mít 27.11. - 28.11.
SENCOR SCM 3224BL-EUE3 autochladnička
můžete mít 27.11. - 28.11.
Autochladnička Vnitřní objem 22 l (21 l po zavření víka) Chladí až o 20 °C pod okolní teplotu Vnější rozměry 460 × 440 × 292 Vnitřní rozměry 395 × 245 × 350 (-45) mm Napájení DC 12 V z automobilové zástrčky …
můžete mít 27.11. - 28.11.
Autochladnička o objemu 24 l pojme 4× 1,5 l PET lahví a je a v černém provedení. Sencor SCM 2224BL-EUE3 disponuje funkcí chlazení, ale i ohřevu, dokáže chladit až o 18 °C pod okolní teplotu a má maximální ohřev do 60 °C, autochladnička obsahuje ventilační systém s bezkartáčovým motorem.
můžete mít ZÍTRA
Autochladnička o objemu 24 l pojme 4× 1,5 l PET lahví a je a v černém provedení. Sencor SCM 3224BL-EUE3 disponuje funkcí chlazení, ale i ohřevu, dokáže chladit až o 18 °C pod okolní teplotu a má maximální ohřev do 60 °C, autochladnička obsahuje ventilační systém s bezkartáčovým motorem.
můžete mít ZÍTRA
SENCOR SCM 2224BL-EUE3 autochladnička
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.