Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR SEO 2000BK Elektrická trouba
můžete mít 28.11. - 29.11.
Vhodná na pečení, grilování, rozpékání, rozmrazování i ohřev. 4 programy – spodní, horní ohřev, kombinace obojího + cirkulace vzduchu.
můžete mít 26.11. - 27.11.
Elektrická digitální mini trouba v černém provedení s objemem 35 l a mechanickým ovládáním. Sencor SEO 3250BK disponuje plynulou regulací teploty 30–230 °C a 150minutovým časovým spínačem se zvukovou signalizací a automatickým vypnutím.
můžete mít ZÍTRA
Elektrická mini trouba v černém provedení s objemem 20 l, mechanickým ovládáním a 4 volitelnými programy. Sencor SEO 2000BK disponuje plynulou regulací teploty v rozsahu 70–230 °C a 120minutovým časovým spínačem se zvukovou signalizací a automatickým vypnutím.
můžete mít ZÍTRA
Elektrická mini trouba v černém provedení s objemem 20 l, mechanickým ovládáním a 4 volitelnými programy. Sencor SEO 2000BK disponuje plynulou regulací teploty v rozsahu 70–230 °C a 120minutovým časovým spínačem se zvukovou signalizací a automatickým vypnutím.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.