Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Neesenciální aminokyselina, jejíž vlastnosti souvisí se syntézou neurotransmiterů, noradrenalinu a dopaminu.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Syrovátkový proteinový izolát, se sladidlem steviol-glykosidy.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Vitamíny skupiny B jsou stále podceňovanou složkou suplementace, která je důležitá pro sportující populaci, ale pro i pro každého, kdo hledá přirozenou cestu pro oblasti jako je energetická hladina, oddálení únavy a vytrvalost.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Názvem a především obsahem účinné látky silný doplněk stravy. Obsahuje 2000 % RHP vitamínu D3 = cholekalciferolu, formy vitamínu D3 velmi dobře využitelné pro tělo. Vlastnosti vitamínu D souvisí s obranným štítem, stavem kostí a také svalovou hmotou.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Quercetin je bioflavonoid vyskytující se přirozeně v citrusech a zelenině.. Jde o velmi silný antioxidant, jehož účinky souvisejí s oxidativním stresem, alergiemi, stavem spermií a kardiovaskulárním systémem..
můžete mít 20.11. - 21.11.
Nejnovější speciální protein značky Nutriworks. Je zaměřený na podporu tréninkových výsledků a regeneraci zejména během noci. Obsahuje postupně se uvolňující syrovátkový proteinový izolát a ZMA – hořčík, zinek a také přidaný vitamín B6.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Beta-alanin je neesenciální aminokyselina, která je prekurozem karnosinu. Během výkonu se ve svalech hromadí metabolity způsobující svalovou únavu – například vodíkové ionty.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Kreatin pyruvát je sloučenina, kde je kreatin navázaný na kyselinu pyrohroznovou. Pyruvát je součástí Krebsova cyklu, kde slouží jako významný zdroj energie, který nemůže být přeměněn na cukry, ale pouze na buněčnou energii ATP pro fyzický výkon.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Nutriworks - finská značka ze země tisíce jezer. Celkový koncept značky, která byla založena v roce 2009 v Helsinkách, vychází z moderního a etického přístupu ke sportovní výživě a to jak v souvislosti s nejnovějšími trendy, tak se zdravým životním stylem. Projekt značky vznikl také v reakci na sílící tzv. mainstreamový trend levné sportovní výživy velmi nízké kvality. Hlavní filozofií značky je maximální možná kvalita, funkčnost, jednoduchost a přijatelná cena. Zboží je nabízeno ve dvou řadách - bílá řada je koncipována bez použití umělých sladidel a černá řada s minimalizovaným obsahem umělých sladidel.