Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Quercetin je bioflavonoid vyskytující se přirozeně v citrusech a zelenině.. Jde o velmi silný antioxidant, jehož účinky souvisejí s oxidativním stresem, alergiemi, stavem spermií a kardiovaskulárním systémem..
můžete mít 27.12. - 30.12.
Názvem a především obsahem účinné látky silný doplněk stravy. Obsahuje 2000 % RHP vitamínu D3 = cholekalciferolu, formy vitamínu D3 velmi dobře využitelné pro tělo. Vlastnosti vitamínu D souvisí s obranným štítem, stavem kostí a také svalovou hmotou.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Vitamin C má v našem organismu spoustu prospěšných funkcí.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Je rozpustný v tucích, jde o významný antioxidant, jehož vlastnosti souvisí s mnoha oblastmi.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Kyselina alfa-lipoová je velmi speciální látka s vlastnostmi souvisejícími s oxidativním stresem. Kromě toho, že je sama antioxidantem, posiluje činnost jiných antioxidantů – vitamínů, glutathionu nebo koenzymu Q10.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Selen je důležitý stopový minerál s mnoha vlastnostmi. Tou nejdůležitější je jeho antioxidační potenciál – funguje jako stavební prvek glutathion peroxidázy, jednoho z nejsilnějších antioxidantů vůbec.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Instantní prášek s obsahem volné formy vitamínu C. To vše bez obsahu umělých sladidel a balastních aditiv. Jednoduše přimíchejte do jakéhokoliv nápoje nebo konzumujte samostatně.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Je důležitý antioxidant rozpustný v tucích. Vitamín E Nutriworks je ve formě D-α-tokoferyl-sukcinátu, biologicky dobře využitelné formě. Vitamín E lze doporučit při jakékoli zátěži či náročném období, kdy narůstá oxidační stres.
můžete mít 27.12. - 30.12.
Komplexní multivitamín a multiminerál s obsahem důležitých minerálů v chelátových vazbách. To vše ve formě kapslí s obsahem volného, nelepeného prášku = optimální využitelnost.
Momentálně nedostupné
Nutriworks - finská značka ze země tisíce jezer. Celkový koncept značky, která byla založena v roce 2009 v Helsinkách, vychází z moderního a etického přístupu ke sportovní výživě a to jak v souvislosti s nejnovějšími trendy, tak se zdravým životním stylem. Projekt značky vznikl také v reakci na sílící tzv. mainstreamový trend levné sportovní výživy velmi nízké kvality. Hlavní filozofií značky je maximální možná kvalita, funkčnost, jednoduchost a přijatelná cena. Zboží je nabízeno ve dvou řadách - bílá řada je koncipována bez použití umělých sladidel a černá řada s minimalizovaným obsahem umělých sladidel.