Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Barva: růžová Barva doplňků: zlatá Zapínání: patentky Specifikace: odepínací popruh Materiál: polyuretan Typ materiálu: koženka Rozměry: 10 × 17 cm
můžete mít 11.9.
Voda po holení Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Srdíčkové pozlacené náušnice s krystalem Swarovski UBE70040.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Stylový ocelový náramek JUBB02257JWRH.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Model: Phone Pouch Barva: světle růžová Barva doplňků: zlatá Úložný prostor: 2 x přihrádka na karty, 1 x hlavní kapsa Zapínání: bez zapínání Specifikace: odepínací popruh__BR_
můžete mít 11.9.
Barva: světle růžová Střih: regular fit Výstřih: véčkový Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Udržitelnost: organická bavlna Typ materiálu: organická bavlna Materiál
můžete mít 11.9.
Model: Shayna Barva: světle zelená Vzor: žebrovaný Střih: slim fit Výstřih: halter Rukáv: bez rukávů Zapínání: bez zapínání Materiál: 71 % viskóza, 29 % polyamid__BR
můžete mít 11.9.
Barva: tmavě modrá Vzor: s potiskem Střih: regular fit Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Materiál: 100 % bavlna Typ materiálu: bavlna Model m
můžete mít 11.9.
Model: Alya Barva: tmavě růžová Střih: áčkový, košilový Délka: krátká Výstřih: s límečkem Rukáv: dlouhý Zapínání: knoflíky Kapsy: bez kapes Materiál: 96 % polye
můžete mít 11.9.
pánské Tričko Guess M2YI72I3Z14MRH M2YI72I3Z14MRH bylo vytvořeno s ohledem na časté používání. Díky použité technologii dokonale plní své funkce. Je nenahraditelná při každodenním nošení i při tréninku. Střih krátký rukáv neomezuje v pohybu a použitý materiál snižuje riziko oděrek a podráždění.
můžete mít 16.9. - 18.9.
Máte ráda luxusní náramky? Ráda byste je ale jednou za čas vyměnila za stylové hodinky? Pak jsou dámské hodinky Guess pro vás jako stvořené. Hranatý ciferník je zasazený do výrazného ocelového pouzdra, který společně s tahem tvoří jednolitý celek.
můžete mít 10.9. - 11.9.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 17.9.
Složení parfému: narcis, hrozen Pinot Noir, modrý lotos, atlaský cedr, šeřík, červené víno, mořské tóny, fík, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 17.9.
Složení parfému: dubový mech, olibanum, bergamot, cedr, list fialky, pravá ambra, kůže.
můžete mít 17.9.
Na pečlivě vybraných vonných ingrediencích, které mají schopnost podtrhnout charisma každého muže, je založena vůně toaletní vody pro muže GUESS Guess by Marciano Hřejivá kořeněná vonná kompozice, zabalená do flakonku v zlaté barvě, byla na trh.
můžete mít 17.9.
Brand: Guess.
můžete mít 17.9.
Složení parfému: jasmín, pivoňka, vanilka, šampaňské, fialka, pižmo, australské santalové dřevo, lesní bobule.
můžete mít 17.9.
Guess 100ml Grooming Effect Hydrating Face Moisturizer, Denní pleťový krém.
můžete mít 17.9.
Brand: Guess.
můžete mít 17.9.
Složení parfému: ylang-ylang, růžový pepř, mech, ambroxan, pižmo, pelargonie, mořské tóny, květ pomerančovníku, Lilybelle®, mandarinka, kalabrijský bergamot, ambra.
můžete mít 17.9.
Složení parfému: labdanum, vetiver, pačuli, vanilkový lusk, pepř, geranium, grapefruit, cedr, elemi.
můžete mít 17.9.
Brand: Guess.
můžete mít 17.9.
Brand: Guess.
můžete mít 17.9.
Brand: Guess.
můžete mít 17.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.