Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
Nejprodávanější
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Dámské sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Dámské sluneční brýle. Vínovo-hnědý rám.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 10.7. - 11.7.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 24.7. - 29.7.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 12.7. - 15.7.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 12.7. - 15.7.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 12.7. - 15.7.
Dámský šátek. Příjemný materiál.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Dámský šátek. Čtvercový tvar.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Po dvou dámských vůních Dare a Double Dare uvedla značka v roce 2016 pánskou verzi Dare For Men, která představuje svobodu, sexappeal a dobrodružství. Tuto dřevitě-kořeněnou vůni sestavil francouzský parfémář Jacques Huclier. Hlavu tvoří bergamot a bílý pepř společně s jalovcovými bobulemi.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Dvojitý ocelový náramek 4G Crush JUBB04160JWRH.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Elegantní ocelový náramek Circle Lights JUBB03162JWRH.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Elegantní pozlacený náramek Circle Lights JUBB03162JWYG.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Ať už se rozhodnete pro formální nebo volnočasové oblečení, hodinky značky Guess váš outfit vždy dokonale doladí. Jejich ciferník sází na jednoduchý vzhled – to jediné, co narušuje jeho jednolitost, jsou špičaté ručičky a drobné indexy.
můžete mít 10.7. - 11.7.
Guess 4G Big Metal Logo – Pouzdro Samsung Galaxy S23 Ultra (šedé) Tipni si Guess 4G Big Metal Logo vyznačuje jedním z nejznámějších motivů používaných Guess. Celý zadní panel pouzdra je pokryt 4G emblémy, které jsou umístěny na velmi příjemné saffiano textuře. Velké zlaté logo Guess 4G upros
můžete mít 15.7. - 16.7.
Dámská teploučká zimní bunda Guess s kapucí. V černé barvě, celá posetá monogramem. Bunda má 2 funkční kapsy, kapuce se stahuje silnou tkaničkou.
můžete mít 11.7. - 12.7.
Stojánek na prsteny Guess MagSafe s kamínky Stojánek Guess MagSafe Ring Stand je moderní příslušenství ve tvaru prstenu, které přináší revoluci v používání telefonu.
můžete mít 12.7. - 15.7.
Elegantní dámské tílko Marciano Guess se zajímavě řešeným střihem na prsou s natavitelnými ramínky. Na zádech zlatá placka s vyrytým nápisem arciano. Velmi příjemný dobře padnoucí pružný materiál. Materiál: 96% polyester 4% spandex
můžete mít 11.7. - 12.7.
Guess IML 4G Gold Stripe Zadní Kryt telefonu s pružnými PU boky, které skvěle chrání telefon při nechtěném pádu
můžete mít 10.7.
Získejte Guess IML 4G Printed – prémiový ochranný kryt telefonu s jedinečným motivem Guess a pružnými PU boky
můžete mít 10.7.
Model: Laurel Barva: khaki Vzor: zvířecí Barva doplňků: zlatá Úložný prostor: hlavní kapsa, přihrádka na mince, přihrádka na karty, přihrádka na bankovky, vnější kapsa Zapínán
můžete mít 11.7.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.