Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Po velmi úspěšné vůni Seductive uvádí značka Guess na trh svůj další parfém – Seductive I'm Yours. Vůně je určena pro ženy svůdné, odvážné a žádoucí. Otevírá se tóny pivoňky a mučenky, v srdci se ukrývá magnólie, květina tiaré, lilie a orchidej.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Vůně Seductive Noir Homme od značky Guess vás učiní zcela neodolatelným. Kdykoli někde projdete, tak se za vámi ženy otočí s jiskrami v očích. Za energický začátek má zásluhy černý pepř, grep a muškátový oříšek.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Toaletní voda Seductive Red Women od Guess je stylová dámská vůně. Vyzařuje sebevědomí a zaujme také svým elegantním červeno-zlatým flakonem. V hlavě dominují tóny mandlí, třešní a růžového pepře, zatímco třešňový květ, magnólie a fialka udávají tón v srdci.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Guess Seductive Red Pour Homme – kořeněný doplněk z řady Seductive. Tato nezaměnitelná mužská vůně má silnou, odvážnou a podmanivou svěžest. Úvod vůně zasáhnou tóny jasných citrusů, skořice a fíků. Vůně poté přechází ke šťavnatému kumquatu, pomerančovému květu a pelargónii.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Guess Seductive Red For Men – kořeněný doplněk z řady Seductive. Tato nezaměnitelná mužská toaletní voda má silnou, odvážnou a podmanivou svěžest. Úvod vůně zasáhnou tóny jasných citrusů, skořice a fíků. Vůně poté přechází ke šťavnatému kumquatu, pomerančovému květu a pelargónii.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Barva: šedá Střih: slim fit Výstřih: hranatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Materiál: 90 % polyamid, 10 % elastan Typ materiálu: syntetika
můžete mít 17.10.
Typ materiálu: viskóza Střih: slim fit Barva: zelená Vzor: žebrovaný Výstřih: kulatý Materiál: 96 % viskóza, 4 % elastan Modelka měří: 177 cm Modelka váží: 60 kg__BR
můžete mít 17.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 17.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Guess Sequin Script Logo – prémiový kryt s jedinečným flitrovým designem, který vašemu telefonu dodá netradiční a výjimečný vzhled
můžete mít 16.10.
Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny milovnice stylových doplňků. Jejich drobný ciferník sází na minimalistický vzhled. Tah z ušlechtilé oceli je posetý barevnými kamínky. Vsaďte na doplněk, který rozzáří každý váš outfit.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny milovnice stylových doplňků. Jejich drobný ciferník sází na minimalistický vzhled. Pouzdro i tah z ušlechtilé oceli jsou v rosegold odstínu. Vsaďte na doplněk, který rozzáří každý váš outfit.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Set boxerek a ponožek U1BG01K6YW1 – Set boxerek a ponožek značky Guess – Příjemný materiál – Guma v pase s podpisem značky Materiálové složení: 95% Bavlna, 5% Elastan
můžete mít 18.10. - 21.10.
Oddejte se díky jedinečné květinově-ovocné letní vůni Sexy Skin Solar Warmth radosti a potěšení. Zahalte se do omamných tónů svěžích citrusů, které doprovází přitažlivé tóny růžového pepře nebo lahodného kokosu.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Osvěžující tělový závoj Sexy Skin Tropical Breeze od značky Guess vás zahalí do letní vůně, která je plná zábavy a potěšení. Vůně se otevírá divokými tóny lístků ostružiny, exotickým ananasem a sladkokyselým černým rybízem.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Guess Love tělová vůně Sheer Attraction dodá atraktivní vůni každé ženě. Jemně vonící heřmánek a aloe vera dodávají uvolňující náladu. Užijte si čas s touto příjemnou vůní Love Sheer Attraction od značky Guess.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Guess značkové pouzdro pro Airpods sluchátka ve stylovém provedení z vysoce kvalitního silikonu a ve špičkovém zpracování
můžete mít 16.10.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.