10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Novinka
Guess Romantické pozlacené náušnice Mon Amour JUBE04608JWYGT/U Guess Romantický dvojitý náhrdelník Rolling Hearts JUBN03348JWYGT/U
Guess Romantické pozlacené náušnice Mon Amour JUBE04608JWYGT/U

Romantické pozlacené náušnice Mon Amour JUBE04608JWYGT/U.

můžete mít 16.10. - 17.10.

Guess Romantický dvojitý náhrdelník Rolling Hearts JUBN03348JWYGT/U Guess Romantický dvojitý náhrdelník Rolling Hearts JUBN03348JWYGT/U
Guess Romantický dvojitý náhrdelník Rolling Hearts JUBN03348JWYGT/U

Romantický dvojitý náhrdelník Rolling Hearts JUBN03348JWYGT/U.

můžete mít 16.10. - 17.10.

Guess Romantický ocelový náhrdelník Lovely Guess JUBN03035JWRHT/U Guess Romantický dvojitý náhrdelník Rolling Hearts JUBN03348JWYGT/U
Guess Romantický ocelový náhrdelník Lovely Guess JUBN03035JWRHT/U

Romantický ocelový náhrdelník Lovely Guess JUBN03035JWRHT/U.

můžete mít 16.10. - 17.10.

Guess Runaway GW0603L1 Guess Romantický pozlacený náramek Love Me Tender JUBB03235JWYGPP (Rozměr 14,5 - 18,5 cm - S)
Guess Runaway GW0603L1

Nemůžete se rozhodnout, jestli si na zápěstí připnete hodinky nebo náramek? Hodinky z dílny kultovní značky Guess jsou obojím! Jejich miniaturní hranaté pouzdro elegantně přechází v úzký ocelový tah. Stříbrný ciferník sází na střízlivé provedení s drobnými ručičkami.

můžete mít 16.10. - 17.10.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.