Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- pánské plavky – šortky – vícebarevná kombinace – kraťasové plavky – značkové plavky – luxusní plavky Materiálové složení: 93% polyamid, 7% elastan.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské plavkové šortky Guess Ideální pro nadcházející letní sezónu! – klasický střih – guma v pase a šňůrka k jeho přizpůsobení – zadní kapsa se zapínáním na suchý zip – lehký, rychle schnoucí materiál Materiálové složení: 100% Polyester
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské ponožky: 100% Bavlna Pánské ponožky pro období Podzim/Zima v barvách: zelená, hnědá, tmavě modrá, modrá a šedá s Guess potiskem.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské pyžamo U1BX01JR018 – Pyžamo z organické bavlny s kraťasy – Kulatý výstřih – Dlouhý rukáv – Pravidelný střih Materiálové složení: 100% Organická bavlna
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské pyžamo od značky Guess – tričko s krátkým rukávem a s nášivkou značky Guess – kraťasy s potiskem – guma v pase Materiálové složení: 100% bavlna
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské pyžamo od značky Guess – tričko s krátkým rukávem a s nášivkou značky Guess – kraťasy s potiskem – guma v pase Materiálové složení: 100% bavlna
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Pánské sluneční brýle. Modrá barva skel.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Pánské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 16.10. - 17.10.
Pánské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 16.10. - 17.10.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské tepláky: 31% Polyester, 69% Bavlna Pohodlné pásnké tepláky v černo-bílém provedení s Guess potiskem.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské trenýrky Guess – 3 kusy v balení Pohodlné trenýrky s gumou v pase s logem značky. Hravý letní motiv. Materiálové složení: 95% Bavlna, 5% Elastan
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské trenýrky Guess – 3 kusy v balení Pohodlné trenýrky s gumou v pase s logem značky. Hravý letní motiv. Materiálové složení: 95% Bavlna, 5% Elastan
můžete mít 18.10. - 21.10.
2ks v balení. Materiálové složení: 95% bavlna, 5% elastan.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Pánské tričko – 2ks v balení Pohodlné tričko s mini logem značky Guess. Materiálové složení: 95% bavlna, 5% elastan
můžete mít 18.10. - 21.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 31.10. - 5.11.
Pánské tričko GUESS BÍLÉ velikost M.
můžete mít 21.10. - 23.10.
Pánské tričko značky Guess: 100% Bavlna Pánské tričko v bílé barvě s Guess logem s palmičkou. Krátký rukáv a kulatý výstřih.
můžete mít 18.10. - 21.10.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.