Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: kardamom, benzoin, šalvěj, šafrán, pelargonie, grapefruit, tmavé dřevité tóny, ambra, levandule.
můžete mít 30.10.
Typ deopřípravku: deostick. Složení parfému: šalvěj, ambroxan, ananas, santalové dřevo, grapefruit, badyán, list fialky, rozmarýn, vanilka, pižmo, mandarinka, guajakové dřevo.
můžete mít 30.10.
Složení parfému: jablko, semiš, bílý pepř, peruánský balzám, santalové dřevo, bergamot, zázvor, muškátový oříšek, jedle, ambra, pižmo, levandule, pelyněk.
můžete mít 30.10.
Brand: Guess.
můžete mít 30.10.
Složení parfému: jasmín, ostružina, lesní plody, mech, pačuli, květ jabloně, grapefruit, cedr, fialka, pižmo.
můžete mít 30.10.
Složení parfému: vetiver, pivoňka, orchidej, pačuli, magnolie, vanilka, dřevité tóny, marakuja, lilie, květ tiaré, pižmo.
můžete mít 30.10.
Složení parfému: jasmín sambac, Velvet, šalvěj, pivoňka, vanilka, bergamot, konvalinka, haitský vetiver, kosatec.
můžete mít 24.10.
Složení parfému: jasmín, kašmírové dřevo, hruška, kořen kosatce, květ afrického pomerančovníku, vanilka, bergamot, olibanum, černý rybíz.
můžete mít 30.10.
Detail: antibakteriální ochranaTyp: sportovní Barva: růžová Vzor: s potiskem Kostice: bez kostic Materiál: 75 % polyester, 25 % elastan Vlastnosti materiálu: elastický Mo
můžete mít 23.10.
Amore Capri od značky Guess je květinově-ovocná toaletní voda pro muže i ženy. Sluncem prozářená vůně inspirovaná krásou a energií ostrova Capri, kde se modrá obloha setkává s třpytivým mořem. Tato vůně je oslavou bezstarostných letních dnů, plných radosti, dobrodružství a bezstarostnosti.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Amore Portofino od značky Guess je citrusově-dřevitá toaletní voda pro muže i ženy. Vychutnejte si dokonalou souhrou tónů, které evokují krásu středomořské přírody a pravou italskou atmosféru italské vesničky Portofino u Ligurského moře.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Amore Roma od značky Guess je květinově-dřevitá toaletní voda pro muže i ženy. Amore Roma ztělesňuje vášeň a romantiku věčného města – Říma. Tato smyslná a sofistikovaná vůně je inspirována kouzlem italské elegance a romantických večerů v uličkách plných historie.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Amore Venezia od značky Guess je chyprová toaletní voda pro muže i ženy. Vůně evokující romantiku, kouzlo a tajemství světoznámého italského města na laguně. Amore Venezia je oslavou lásky a elegance kde se každý okamžik může proměnit v pohádkový příběh.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro ženy, jež si potrpí na stylové doplňky nejvyšší kvality. Jejich ciferník vás na první pohled upoutá propletenými písmeny G a jednoduchými ručičkami s indexy.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro ženy, jež si potrpí na stylové doplňky nejvyšší kvality. Jejich ciferník vás na první pohled upoutá propletenými písmeny G a jednoduchými ručičkami s indexy.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Hodinky z dílny fashion značky Guess jsou jako stvořené pro ženy, jež si potrpí na stylové doplňky nejvyšší kvality. Jejich ciferník vás na první pohled upoutá propletenými písmeny G a jednoduchými ručičkami s indexy.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Detail: aplikace kamínkůTyp materiálu: bavlna Střih: slim fit Barva: žlutá Vzor: s potiskem Výstřih: kulatý Ramínka: nenastavitelná Rukáv: na ramínka Materiál: 100 %
můžete mít 23.10.
Detail: aplikace kamínkůBarva: černá Vzor: s potiskem Střih: slim fit Výstřih: kulatý Ramínka: nenastavitelná Typ materiálu: bavlna Materiál: 100 % bavlna
můžete mít 23.10.
Detail: aplikace kamínkůBarva: bílá Vzor: s potiskem Střih: slim fit Výstřih: kulatý Ramínka: nenastavitelná Typ materiálu: bavlna Materiál: 100 % bavlna
můžete mít 23.10.
Zdobíte se ráda stylovými doplňky, které jsou opravdu nepřehlédnutelné? Pak budete doslova nadšená z hodinek značky Guess. Na první pohled vás okouzlí celostříbrné provedení hodinek. Hodinky si na zápěstí připnete dokonale přizpůsobivým milánským tahem.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Jakmile si na zápěstí připnete pánské hodinky značky Guess, dostane váš outfit vmžiku zcela nový rozměr. Na první pohled vás zaujmou ostré hrany pouzdra a vzorovaný ciferník. Obdivovat můžete také římské číslice či designové šroubky. Na zápěstí se hodinky připínají černým silikonovým řemínkem.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Dámské hodinky Guess doladí každý outfit na jedničku. Kompletní černo-zlaté provedení působí velice luxusním dojmem. Zlatý ciferník tvoří tři chronografy s funkcí ukazatele dne v týdnu, data a 24 hodinového času. To vše korunuje pevná luneta s designovými šroubky.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Hodinky z dílny oblíbené fashion značky Guess jsou jako stvořené pro všechny pány se zálibou v elegantních doplňcích. Jejich černý ciferník upoutá na první pohled dvěma chronografy s funkcí stopek s dobou chodu 30 minut. Nechybí ani užitečná datumovka.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Aura je označení půvabných hodinek oblíbené značky Guess. Radost budou dělat každé ženě, která si potrpí na luxus a eleganci. Luxusní vzhled hodinkám propůjčují třpytivé zirkony umístěné u nožiček ocelového pouzdra a v perleťovém ciferníku.
můžete mít 22.10. - 23.10.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.