Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Šedo-černá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Vínovo-hnědý rám.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 3.10. - 8.10.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Dámský batoh. Hlavní kapsa na zip.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámský šátek. Čtvercový tvar.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámský šátek. Čtvercový tvar.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Značka Guess si získala miliony fanynek po celém světě, díky své schopnosti podtrhnout přirozené půvaby své nositelky a dodat jejímu outfitu ten správný šmrnc. Propadněte kouzlu jménem Guess i vy a připněte si na zápěstí tyto překrásné hodinky z kolekce Crown Jewel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Elegantní ocelový náramek Circle Lights JUBB03162JWRH.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Módní hodinky Guess nechají vyniknout každý outfit. Pouzdro je vyrobeno ze zlacené ušlechtilé oceli, které v návaznosti na příjemný silikonový řemínek tvoří perfektní celek. Na ciferníku se vyjímají tři chronografy s funkcí data, dne v týdnu a 24hodinovým ukazatelem.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Ať už se rozhodnete pro formální nebo volnočasové oblečení, hodinky značky Guess váš outfit vždy dokonale doladí. Jejich ciferník sází na jednoduchý vzhled – to jediné, co narušuje jeho jednolitost, jsou špičaté ručičky a drobné indexy.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Guess GUBKP13L4GMGPI knížkové pouzdro iPhone 13 / 13 Pro 6.1" pink book 4G Big Metal Logo Originální silikonové pouzdro Guess ozdobeno velkým kovovým logem 4G. Kolekce pouzder se vyznačuje kovovým logem 4G které je umístěné na zadní straně mobilu, potištěným logem 4G na luxusní koženkové struktuře…
můžete mít 23.9.
Guess 4G Big Metal Logo – Pouzdro Samsung Galaxy S23 Ultra (šedé) Tipni si Guess 4G Big Metal Logo vyznačuje jedním z nejznámějších motivů používaných Guess. Celý zadní panel pouzdra je pokryt 4G emblémy, které jsou umístěny na velmi příjemné saffiano textuře. Velké zlaté logo Guess 4G upros
můžete mít 24.9. - 25.9.
Dámská teploučká zimní bunda Guess s kapucí. V černé barvě, celá posetá monogramem. Bunda má 2 funkční kapsy, kapuce se stahuje silnou tkaničkou.
můžete mít 20.9. - 23.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.