Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Složení parfému: jasmín, ylang-ylang, dubový mech, pivoňka, tangerinka, zelené jablko, magnolie, červené bobule, ambra, bergamot, cedr, konvalinka, jahoda, pižmo, frézie, broskev.
můžete mít 26.9.
Brašna na notebook Guess GCube Stripes Výjimečně stylová a vkusná kolekce ochranných brašen byla vytvořena pro lidi, kteří hledají doplněk, který by poskytl ochranu jejich počítači v módním stylu. Brašna je určena pro notebooky s úhlopříčkou obrazovky do 16".
můžete mít 23.9. - 24.9.
Model: Giaa 7 Barva: černá Barva doplňků: zlatá Vzor: logo Podpatek: bez podpatku Zapínání: šněrování Materiál: vnější část – umělá kůže vnitřní část – umělá k
můžete mít 20.9.
Dámská crossbody kabelka. Na mobilní telefon a drobné nezbytnosti.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámská crossbody kabelka. Zipové zapínání.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Dámské sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Dámské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Získejte Guess IML 4G Printed – prémiový ochranný kryt telefonu s jedinečným motivem Guess a pružnými PU boky
můžete mít 19.9.
ROZMĚRY: 34×25×13cm, délka držadel 35 cm, délka popruhu 110 – 130 cm Součást balení je prachový pytlík.
můžete mít 24.9. - 26.9.
Model: Izzy Barva: krémová Vzor: drobný Barva doplňků: zlatá Úložný prostor: hlavní kapsa, vnitřní kapsa, vnější kapsa Zapínání: magnetický patent Specifikace: nastavitel
můžete mít 20.9.
Barva: oranžová Vzor: s potiskem Střih: regular fit Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Typ materiálu: bavlna Materiál: 100 % bavlna Modelka mě
můžete mít 20.9.
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Značkové sluneční brýle. Zeleno-hnědá barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Unisex sluneční brýle. Šedo-zelená barva skel.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Sluneční brýle GUESS GU7720 col.57U jsou součástí nejnovější GUESS kolekce navržené pro ženy. Tento elegantní celorámový model odráží aktuální trendy v designérské oční optice.
můžete mít 26.9. - 30.9.
Složení parfému: jasmín, hruška, pižmo, santalové dřevo, cedr, fialka, ambrette, ambra.
můžete mít 26.9.
Elegantně a půvabně, tak se budete cítit s vůni Guess 1981. Od této vůně můžete očekávat ostré a silné aroma s čistými tóny. Ucítíte ambrette a fialku. V srdci jasmín, hrušku a santal. V základu pižmo snoubené s cedrem a jantarem. Tento parfém byl uveden na trh v roce 2017.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Složení parfému: jasmín, vetiver, vanilka, mandarinko-pomerančové aroma, liči, list fialky, konvalinka, jahoda, ambra.
můžete mít 26.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.