10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Stylový ocelový řetízek My Chains JUMN01340JWSTT/U Guess Stylový ocelový náramek pro muže Empire JUMB03200JWSTT/U
Guess Stylový ocelový řetízek My Chains JUMN01340JWSTT/U

Stylový ocelový řetízek My Chains JUMN01340JWSTT/U.

můžete mít 18.7. - 19.7.

Guess Stylový pevný náramek Golden Hour UBB70143 Guess Stylový ocelový náramek pro muže Empire JUMB03200JWSTT/U
Guess Stylový pevný náramek Golden Hour UBB70143

Stylový pevný náramek Golden Hour UBB70143.

můžete mít 18.7. - 19.7.

Guess Stylový pevný náramek Golden Hour UBB70141 Guess Stylový pevný náramek Harmony JUBB01162JWRH
Guess Stylový pevný náramek Golden Hour UBB70141

Stylový pevný náramek Golden Hour UBB70141.

můžete mít 18.7. - 19.7.

Guess Stylový pevný náramek Harmony JUBB01162JWRH Guess Stylový pevný náramek Harmony JUBB01162JWRH
Guess Stylový pevný náramek Harmony JUBB01162JWRH

Stylový pevný náramek Harmony JUBB01162JWRH.

můžete mít 18.7. - 19.7.

Guess Stylový pevný náramek Los Angeles UBB20000 Guess Stylový pevný náramek Harmony JUBB01162JWRH
Guess Stylový pevný náramek Los Angeles UBB20000

Stylový pevný náramek Los Angeles UBB20000.

můžete mít 18.7. - 19.7.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.