Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Barva: růžová Vzor: s potiskem Střih: regular fit Délka: ke kolenům Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Materiál: 95 % bavlna, 5 % elastan
můžete mít 20.9.
Model: Laura Barva: béžová, růžová Vzor: zvířecí Střih: zavinovací Délka: krátká Výstřih: véčkový, překládaný Rukáv: krátký Zapínání: na zavazování Kapsy: bez k
můžete mít 20.9.
Barva: zelená, růžová Vzor: tropický Typ: horní díl Kostice: bez kostic Zapínání: zavazování za krkem, zavazování na zádech Něco navíc: oboustrannost
můžete mít 20.9.
Barva: zelená, růžová Vzor: tropický Typ: spodní díl Výška pasu: nízký pas Zapínání: zavazování na bocích Něco navíc: oboustrannost
můžete mít 20.9.
Model: Sabine Barva: růžová Vzor: žebrovaný Střih: slim fit Výstřih: véčkový, překládaný Rukáv: dlouhý Zapínání: bez zapínání Materiál: 50 % polyamid, 50 % viskóza__
můžete mít 20.9.
Barva: hnědá, černá Zapínání: bez zapínání Něco navíc: dárkové balení Typ materiálu: syntetika Materiál: 44 % akryl, 33 % polyester, 20 % polyamid, 3 % metalická vlákna Rozměr
můžete mít 20.9.
Značkový ochranný kryt Guess Saffiano, který je vyroben z pevného a odolného polykarbonátu, kde vnější část krytu je potažena velmi kvalitní imitací kůže s nezaměnitelným decentně hrubým povrchem zvaným Saffiano a vystouplým kovovým logem Guess.Ochranný kryt Guess Saffiano vyniká svým designem a e…
můžete mít 23.9. - 24.9.
Poznejte novou dimenzi poslechu s bezdrátovými sluchátky přes uši Guess Saffiano PU Leather Triangle Logo!
Tato stylová sluchátka přinášejí neuvěřitelnou svobodu pohybu a zvuk, který si zamilujete
můžete mít 19.9.
Kvalitní a stylové pouzdro s elegantním designem, tentokrát v černé barvě je perfektní doplněk pro váš MacBook Air nebo MacBook Pro s úhlopříčkou displeje 13“ a 14". Je vyrobeno z kvalitní eko-kůže a nabízí bezpečné uzavírání na magnet.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Hodinky značky Guess jsou jako stvořené pro všechny milovníky vysoce kvalitních módních doplňků. Černý ciferník vás na první pohled zaujme svým elegantním minimalistickým designem a třpytivým kamínkem na pozici šesti hodin. Pouzdro je vyrobené z ušlechtilé oceli, stejně jako tah.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Hodinky značky Guess jsou jako stvořené pro všechny milovníky vysoce kvalitních módních doplňků. Černý ciferník vás na první pohled zaujme svým elegantním minimalistickým designem a třpytivým kamínkem na pozici šesti hodin. Pouzdro je vyrobené z ušlechtilé oceli, stejně jako tah.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Guess Script zadní kryt s elegantním odnímatelným poutkem pro maximální ochranu vašeho telefonu. Kryt je vyroben z průhledného tvrzeného silikonu se zadní části z pevného z polykarbonátu pro vyšší ochranu.
můžete mít 23.9. - 24.9.
Model: Trudy Barva: šedá Vzor: elastický lem – s nápisem Typ: sportovní Kostice: bez kostic Ramínka: nenastavitelná Materiál: 92 % polyamid, 8 % elastan Modelk
můžete mít 20.9.
Model: Corina Barva: šedá Střih: relaxed fit Výstřih: kulatý Rukáv: dlouhý Zapínání: bez zapínání Typ materiálu: viskóza Udržitelnost: ekologický materiál Mater
můžete mít 20.9.
Model: Nollen Barva: šedá Vzor: žíhaný Podpatek: bez podpatku Zapínání: bez zapínání Specifikace: snadné obouvání a zouvání Materiál: vnější část – textil vnit
můžete mít 20.9.
Model: Adele Barva: šedá Vzor: s potiskem Střih: relaxed fit Výstřih: kulatý Rukáv: krátký Zapínání: bez zapínání Materiál: 100 % bavlna Typ materiálu: bavlna__
můžete mít 20.9.
Model: Morgane Barva: šedá Vzor: zvířecí Střih: rovný Délka: krátká Výstřih: kulatý, véčkový Rukáv: dlouhý Zapínání: bez zapínání Materiál: vnější část –
můžete mít 20.9.
Seductive Blue od značky Guess je dámská vůně, která vás zahalí do neodolatelné květinově-ovocné vůně. Křupavá, sladká hruška se snoubí se svěžím bergamotem. Návyková vůně růžové vody a květinového objetí se spojí s hedvábným pižmem, jantarem, zralou švestkou a pačuli.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Seductive Charm od Guess je svůdná vůně s květinovými a ovocnými tóny. Ztělesňuje trendy styl slavné značky Guess a zahaluje svou nositelku do okouzlující vůně. Kompozice začíná grapefruitem a jablkem. Srdce je plné leknínu, pivoňky, plumérie a frézie. Nakonec vás okouzlí ambra a santalové dřevo.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Pokud potřebujete lehkou, ovocnou vůni, která vás protáhne létem, Seductive Flirt je vynikající volbou. Jedná se o perfektní ovocně-květinovou gurmánskou vůni, která odstartuje sluncem políbenou letní romantiku. Vůně začíná tóny bergamotu, hrušek a černého rybízu.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Deodorant ve spreji Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Toaletní voda Guess Seductive Homme Blue je svěží, orientálně-dřevitá vůně pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych. Nechte se unést svěžími tóny citrusů, kaviáru, pepře a kardamonu v úvodu, vodními tóny a muškátem v srdci a neméně zajímavějšími tóny v závěru!.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Voda po holení Guess Seductive Homme Blue nabízí svěží, orientálně-dřevitou vůni pro všechny muže, kteří milují luxus a přepych.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Značka Guess uvedla na trh v roce 2011 pánskou vůni Seductive Men, která mistrně doplňuje dámskou vůni Seductive. Tato orientálně-dřevitá vůně udělá radost všem mužům, kteří milují luxusní a silnější vůně. Nechte se unést touto vůní plnou orientálních akordů.
můžete mít 19.9. - 20.9.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.