10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Fashion ocelové náušnice 4G Icon JUME02119JWST Guess Fashion ocelové náušnice s kubickými zirkony JUBE02161JWRHT/U
Guess Fashion ocelové náušnice 4G Icon JUME02119JWST

Fashion ocelové náušnice 4G Icon JUME02119JWST.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Guess Fashion pozlacené náušnice UBE79034 Guess Fashion ocelový náramek pro muže South Elemeda JUMB04022JWSTBKS
Guess Fashion pozlacené náušnice UBE79034

Fashion pozlacené náušnice UBE79034.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Guess Hnědý kožený náramek Malibu JUMB01346JWSTBWT/U Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04095JWYGABT/U
Guess Hnědý kožený náramek Malibu JUMB01346JWSTBWT/U

Hnědý kožený náramek Malibu JUMB01346JWSTBWT/U.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04099JWYGT/U Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04095JWYGABT/U
Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04099JWYGT/U

Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04099JWYGT/U.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04095JWYGABT/U Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04095JWYGABT/U
Guess Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04095JWYGABT/U

Hravé pozlacené náušnice Chrysalis JUBE04095JWYGABT/U.

můžete mít 15.10. - 16.10.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.