Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Hodláte si pořídit výjimečný módní doplněk, který nikdo nepřehlédne? Vsaďte na hodinky s označením Phoenix. Na první pohled vás zaujme tvar pouzdra s designovými šroubky. Multifunkční ciferník zobrazuje datum, den v týdnu i 24h čas. Na zápěstí hodinky drží pohodlný silikonový řemínek.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Půvabný ocelový náramek 4G Crush JUBB04156JWRHT/U.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Luxusní hodinky Headline z dílny fashion značky Guess na první pohled zaujmou každého s oblibou v minimalistických módních doplňcích. Jejich černý ciferník se vzorem zdobí jen drobné stříbrné ručičky a dva indexy – ten na pozici 12 je osazený diamantem.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Módní hodinky Guess rozzáří každý outfit a nechají ho vyniknout. Pouzdro je vyrobeno z ušlechtilé oceli, plynule přechází v článkový tah v luxusní zlaté úpravě. Ciferník v klasickém duchu zaujme výrazným vzorem. Hodinky Guess vás nikdy neomrzí.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Hodinky z dílny značky Guess jsou tím pravým pro všechny pány se zálibou ve stylových doplňcích. Vzorovaný ciferník zdobí římské číslice, nepřehlédnutelné jsou i tři multifunkční ciferníčky s funkcí data, dne v týdnu a 24h času.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Slušivý ocelový náramek s motýlkem Chrysalis JUBB04110JWRH.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Nadčasový pozlacený náramek Arm Party JUBB04222JWYG.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Klasický styl a současný, trendy vzhled. Tričko Guess F4GI00J1311G011 F4GI00J1311G011 přináší dech svěžesti do nadčasového stylu a jeho střih krátký rukáv je jedním z ovlivňujících prvků. Odolné, snadno padnoucí a dobře střižené tričko Guess F4GI00J1311G011 je vynikající produkt.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Klasický styl a moderní vzhled. Tričko Guess U97M01KCD31A996 U97M01KCD31A996 přináší dotek sofistikovanosti do nadčasového stylu, mimo jiné díky svému střihu krátký rukáv. Odolné, snadno padnoucí a krásně střižené, Guess U97M01KCD31A996 je téměř dokonalé tričko.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Klasický styl a moderní vzhled. Tričko Guess U97M01KCD31A009 U97M01KCD31A009 přináší dotek sofistikovanosti do nadčasového stylu, mimo jiné díky svému střihu krátký rukáv. Odolné, snadno padnoucí a krásně střižené, Guess U97M01KCD31A009 je téměř dokonalé tričko.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Pánské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Pánské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Pánské sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Zelená barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Černá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Hnědá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Šedo-zelená barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Šedá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Sluneční brýle. Modrá barva skel.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Pánský ocelový náramek se zirkony Eternity JUMB03237JWSTBKT/U.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.