Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Nadčasový styl a moderní vzhled. Tričko Guess M2YI08J1314G7V2 M2YI08J1314G7V2 přináší do klasického stylu špetku sofistikovanosti, která je do značné míry ovlivněna jeho střihem dlouhý rukáv. Odolné proti roztržení, snadno padnoucí a perfektně střižené, Guess M2YI08J1314G7V2 je skvělé tričko.
můžete mít 13.3. - 17.3.
pánské Tričko Guess M4YI57K8HM0A71W M4YI57K8HM0A71W bylo vytvořeno s ohledem na časté používání. Díky použité technologii dokonale plní své funkce. Je nenahraditelná při každodenním nošení i při tréninku. Střih krátký rukáv neomezuje v pohybu a použitý materiál snižuje riziko oděrek a podráždění.
můžete mít 13.3. - 17.3.
pánské Tričko Guess M2YI32J1314G7V2 M2YI32J1314G7V2 bylo vytvořeno s ohledem na časté používání. Díky použité technologii dokonale plní své funkce. Je nenahraditelná při každodenním nošení i při tréninku. Střih krátký rukáv neomezuje v pohybu a použitý materiál snižuje riziko oděrek a podráždění.
můžete mít 13.3. - 17.3.
Guess Original Logo M1RI31I3Z11G7V2 je skvělým příkladem trička univerzálni celoroční. Tričko pánské je vyrobeno z kvalitního materiálu s velkým důrazem na detail. Použitý střih: dlouhý rukáv a způsob výroby vám umožní užívat si pohodlí při používání.
můžete mít 13.3. - 17.3.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.