Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Pánské tílko Bradford Rib Tank L Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A009 bílá Guess XL bílá
Guess Pánské tílko Bradford Rib Tank L

Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.

můžete mít 12.9. - 13.9.

Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A996 černá Guess Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A009 bílá Guess XL bílá
Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A996 černá Guess

Pánský nátělník značky Guess – kulatý výstřih – s logem Guess Materiálové složení: 95% bavlna, 5% elastan

můžete mít 12.9. - 13.9.

Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A009 bílá Guess XL bílá Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A009 bílá Guess XL bílá
Guess Pánský nátělník U97M02JR003 A009 bílá Guess XL bílá

Pánský nátělník značky Guess – kulatý výstřih – s logem Guess Materiálové složení: 95% bavlna, 5% elastan

můžete mít 12.9. - 13.9.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.