Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess Pánské pyžamo U1BX01JR018 - P59S - Tmavě modrá - Guess tmavě modrá M Guess Pánské pyžamo U1BX01JR018 - P59S - Tmavě modrá - Guess tmavě modrá M
Guess Pánské pyžamo U1BX01JR018 - P59S - Tmavě modrá - Guess tmavě modrá M

Pánské pyžamo U1BX01JR018 – Pyžamo z organické bavlny s kraťasy – Kulatý výstřih – Dlouhý rukáv – Pravidelný střih Materiálové složení: 100% Organická bavlna

můžete mít 12.9. - 13.9.

Guess Pánské pyžamo U3GX01K6XN0 P7FJ neon.žlutá- Guess XL Guess Pánské pyžamo U1BX01JR018 - P59S - Tmavě modrá - Guess tmavě modrá M
Guess Pánské pyžamo U3GX01K6XN0 P7FJ neon.žlutá- Guess XL

Pánské pyžamo od značky Guess – tričko s krátkým rukávem a s nášivkou značky Guess – kraťasy s potiskem – guma v pase Materiálové složení: 100% bavlna

můžete mít 12.9. - 13.9.

Guess Pánské pyžamo U3GX00K6XN0 P86T khaki - Guess XL Guess Pánské pyžamo U1BX01JR018 - P59S - Tmavě modrá - Guess tmavě modrá M
Guess Pánské pyžamo U3GX00K6XN0 P86T khaki - Guess XL

Pánské pyžamo od značky Guess – tričko s krátkým rukávem a s nášivkou značky Guess – kraťasy s potiskem – guma v pase Materiálové složení: 100% bavlna

můžete mít 12.9. - 13.9.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.