Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Dámské boty typu mokasíny jsou obuví, která dominuje stále formálnějšímu každodennímu stylu. Představujeme nejnovější model slavné americké módní značky Guess. Vnitřek je vyroben z látky, kvalitního materiálu apřírodní kůže. Boty jsou nazouvací, což usnadňuje rychlé přezouvání.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Módní a ležérní – tak lze popsat univerzální boty Guess FL8LOAFAL10BROCR. Hodí se k džínům i méně formálnímu oblečení, i když k dnešnímu stylingu patří i kombinace takové obuvi se sportovním sakem. Vzhled je připraven vyváženě – moderní, ale také inspirovaný tradičními sportovními vzory.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Design modelu Guess FL8LO2PAT10WHITE FL8LO2PAT10WHITE upoutá svou originalitou a na druhou stranu provázaností a jednoduchou kompozicí – designéři dbali na soulad s aktuálními trendy. Bota se navíc vyznačuje dobrou kvalitou.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Design modelu Guess FL7BDAELE10CREAM FL7BDAELE10CREAM upoutá svou originalitou a na druhou stranu provázaností a jednoduchou kompozicí – designéři dbali na soulad s aktuálními trendy. Bota se navíc vyznačuje dobrou kvalitou.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Kotníkové boty jsou nezbytným doplňkem podzimního a zimního období. Přestože se na trhu objevuje stále více modelů kozaček v lehčích verzích, ideálních na jaro či dokonce léto – nic nepřekoná jejich oblibu v období, ze kterého pocházejí.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.