10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith zelené Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith zelené
Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith zelené

Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.

můžete mít 29.10. - 1.11.

Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith růžové Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith zelené
Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith růžové

Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.

můžete mít 29.10. - 1.11.

Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith bílé Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith zelené
Guess GUESS dámské žabky, sandále Faith bílé

Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.

můžete mít 29.10. - 1.11.

Guess Sandály zlaté 39 EU FLGRAYLEL21GOLD Guess Sandály zlaté 39 EU FLGRAYLEL21GOLD
Guess Sandály zlaté 39 EU FLGRAYLEL21GOLD

Univerzální dámské Guess FLGRAYLEL21GOLD FLGRAYLEL21GOLD boty nabízejí pohodlí a potěšení každý den. Jedná se o sportovní boty stylově odkazující na předchozí Guess projekty, které dostaly novou, dynamickou podobu.

můžete mít 21.10. - 23.10.

Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.

Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.