Cena
Dostupnost
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Boty Guess – módní dámská obuv se šněrováním má svršek ze syntetiky a je vybavená vyndavací stélkou. Vyměnitelné vložky do bot je možné vyndat za účelem provětrání a omytí. Klínek je vysoký 3,– cm a platforma je vysoká 1,5 cm. Módní obuv – je určena pro krátkodobé nošení…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Boty Guess – módní dámská obuv se šněrováním má svršek z usně a je vybavená vyndavací stélkou s nášlapnou vrstvou z usně. Vyměnitelné vložky do bot je možné vyndat za účelem provětrání a omytí. Klínek je vysoký 3,– cm a platforma je vysoká 1,5 cm. Módní obuv – je určena pro…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Boty Guess – módní dámská obuv se šněrováním má svršek z usně a je vybavená vyndavací stélkou s nášlapnou vrstvou z usně. Vyměnitelné vložky do bot je možné vyndat za účelem provětrání a omytí. Klínek je vysoký 3,– cm a platforma je vysoká 1,5 cm. Módní obuv – je určena pro…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Boty Guess – módní dámská obuv se šněrováním má svršek ze syntetiky a je vybavená vyndavací stélkou s textilní nášlapnou vrstvou. Vyměnitelné vložky do bot je možné vyndat za účelem provětrání a omytí. Klínek je vysoký 3,– cm a platforma je vysoká 1,5 cm. Módní obuv – je určena…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Boty Guess – módní dámská obuv se šněrováním má svršek ze syntetiky s vyraženým logem 4G a ozdobeným zlatým logem a je vybavená vyndavací stélkou. Vyměnitelné vložky do bot je možné vyndat za účelem provětrání a omytí. Klínek je vysoký 3,– cm a platforma je vysoká 1,5 cm. Módní…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Boty Guess – módní dámská obuv se šněrováním má svršek kombinovaný syntetika/textil a je vybavená vyndavací stélkou s nášlapnou vrstvou z usně. Vyměnitelné vložky do bot je možné vyndat za účelem provětrání a omytí. Značnou výhodu nabízejí vyměnitelné vložky do bot také těm…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.