Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Značka: Guess, Určení: pro ženy, Typ: mokasíny, Barva: černá, Kód produktu: FLTALM ELE14 BLACK,
můžete mít 21.11. - 25.11.
Značka: Guess, Určení: pro ženy, Typ: mokasíny, Barva: černá, Kód produktu: FLTFIN LEA14 BLACK,
můžete mít 21.11. - 25.11.
Značka: Guess, Určení: pro ženy, Typ: mokasíny, Barva: černá, Kód produktu: FLTKNI ELE14 BLACK,
můžete mít 21.11. - 25.11.
můžete mít 19.11. - 20.11.
Krásné a elegantní dámské lord od oblíbené a světově uznávané značky Guess. Celý svršek i vnitřek jsou vyrobeny z kvalitní ekologické kůže včernébarvě. Na přední straně je ozdobná zlatá aplikace. Lords mají kulatou špičku a 1 cm vysoký plochý podpatek.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Krásné a elegantní dámské lord od oblíbené a světově uznávané značky Guess. Celý svršek i vnitřek jsou vyrobeny z kvalitní ekologické kůže v béžové barvě „Natural“. Na přední straně je ozdobná aplikace ve zlaté. Lords mají kulatou špičku a 1 cm vysoký plochý podpatek.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Dámské boty typu mokasíny jsou obuví, která dominuje stále formálnějšímu každodennímu stylu. Představujeme nejnovější model slavné americké módní značky Guess. Vnitřek je vyroben z látky, kvalitního materiálu apřírodní kůže. Boty jsou nazouvací, což usnadňuje rychlé přezouvání.
můžete mít 25.11. - 27.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.