Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Nejprodávanější
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
Zboží GUESS pochází výhradně z USA kolekcí se zárukou originality, které najdete pouze u nás.
můžete mít 20.11. - 21.11.
Boty Guess – módní dámské polokozačky se zlatým, ozdobným řetízkem na podpatku má svršek z usně, textilní podšívku a stélku z usně. Obuv není vyteplená. Pohodlné nazouvání zajišťuje zip na vnitřní straně. Podpatek je vysoký 7,– cm. Módní obuv – je určena pro krátkodobé nošení…
můžete mít 19.11. - 20.11.
Barva: hnědá Typ: outdoorové Podpatek: bez podpatku Zapínání: šněrování Specifikace: uvnitř umělý kožíšek, podrážka odolná vůči oděru Vlastnosti materiálu: odolný, hřejivý__BR
můžete mít 19.11.
Barva: černá Podpatek: bez podpatku Zapínání: na stahování Výška podpatku: 4 cm Materiál: syntetika, textil Praní a údržba: otřít vlhkým hadříkem
můžete mít 19.11.
Módní a ležérní – tak lze popsat univerzální boty Guess FL8LOAFAL10BROCR. Hodí se k džínům i méně formálnímu oblečení, i když k dnešnímu stylingu patří i kombinace takové obuvi se sportovním sakem. Vzhled je připraven vyváženě – moderní, ale také inspirovaný tradičními sportovními vzory.
můžete mít 22.11. - 26.11.
Design modelu Guess FL8LO2PAT10WHITE FL8LO2PAT10WHITE upoutá svou originalitou a na druhou stranu provázaností a jednoduchou kompozicí – designéři dbali na soulad s aktuálními trendy. Bota se navíc vyznačuje dobrou kvalitou.
můžete mít 22.11. - 26.11.
Značku GUESS založili v roce 1981 bratři Marcianové, kteří opustili jih Francie ve snaze o americký sen. Spojili nespoutaný západní styl s elegantními prvky své rodné krajiny a tak mohla vzniknout jedinečná módní ikona. Jeden z jejich prvních návrhů byly přiléhající džíny „Marilyn“, které byly během několika hodin vyprodány. Vize Marcianů značku posunuly k novým hranicím a GUESS se stal symbol dobrodružného, mladého sexy životního stylu. Svými reklamními kampaněmi značka zviditelnila tehdy ještě neznámé tváře světového modelingu, jako je například Naomi Campbell, Claudia Schiffer, Eva Herzigová a další. Dnes je GUESS globální lifestylovou značkou s kompletním sortimentem špičkového oblečení a doplňků, 19 licenčními partnery a 1210 obchody ve více než 80 zemích světa.
Slogan značky Guess – Faces to Watch – byl představen v roce 2005 jako marketingové označení pro celosvětové hledání modelek a modelů pro značku Guess. Úspěch tohoto sloganu vedl vlastníka značky, společnost Sequel, k objevení mnoha způsobů, jakým jej lze interpretovat. Lze jej chápat například jako označení pro revoluční design hodinek nebo jako rozpoznávací prvek pro lidi uvnitř společnosti nebo mimo ni, kteří jsou ochotni udělat pro úspěch hodinek Guess něco navíc.