Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Velikost S – dámské tepláky Pant Hello Fall značky DKNY, barva černá.
můžete mít 27.3. - 28.3.
Velikost XS – dámské tepláky Pant Hello Fall značky DKNY, barva růžová.
můžete mít 27.3. - 28.3.
Velikost XS – dámské tepláky Pant Hello Fall značky DKNY, barva černá.
můžete mít 27.3. - 28.3.
Velikost XS – dámské tepláky Pant Hello Fall značky DKNY, barva modrá.
můžete mít 27.3. - 28.3.
Vůně snoubící v sobě atmosféru zralého města plného nových možností. Ochutnejte život ve stylu New Yorku. První pokušení – je to vůně Evy, která u Adama vzbuzuje chtíč a touhu.
můžete mít 27.3. - 31.3.
DKNY Women Energizing je květinově-dřevitá vůně pro ženy, které mají rády výjimečné vůně. Vůně se otevírá tóny citrusů, lístků fialek a vodky. V srdci vůně nalezneme květiny – orchidej, lotus a narcis. Základ je čistě dřevitý a ukrývá v sobě břízu a dřevité tóny.
můžete mít 27.3. - 31.3.
Složení parfému: tuberóza, magnolie, okurka, dřevité tóny, ambra, grapefruit, zelené jablko, konvalinka, santalové dřevo, fialka, růže.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: tuberóza, magnolie, okurka, dřevité tóny, ambra, grapefruit, zelené jablko, konvalinka, santalové dřevo, fialka, růže. Sada parfémovaná voda 100 ml + parfémovaná voda 30 ml.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: jasmín, meruňka, světlé dřevo, list černého rybízu, grapefruit, pleťový akord, konvalinka, růže.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: švestka, orchidej, květ afrického pomerančovníku, santalové dřevo, lilie, konvalinka, týkové dřevo, pižmo, červené jablko, růže. DKNY Golden Delicious oslavuje luxusní a úžasnou chuť šťavnatého jablka, kterou doprovází pomerančové.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: narcis, vodka, lotos, orchidej, dřevité tóny, citrusy, list fialky, bříza.
můžete mít 3.4.
Brand: Dkny.
můžete mít 3.4.
můžete mít 3.4.
můžete mít 3.4.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: hruška, bílé dřevo, pistácie, magnolie, santalové dřevo, fazole tonka, květ pomerančovníku, mandarinka, černý rybíz, růže.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: jasmín, meruňka, světlé dřevo, list černého rybízu, grapefruit, pleťový akord, konvalinka, růže.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: kokosový nektar, bílé pižmo, magnolie.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: jasmín, meruňka, světlé dřevo, list černého rybízu, grapefruit, pleťový akord, konvalinka, růže.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: tuberóza, magnolie, okurka, dřevité tóny, ambra, grapefruit, zelené jablko, konvalinka, santalové dřevo, fialka, růže.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: růžový pepř, květinové tóny, slunečné tóny, pomerančový olej, ambra, broskev.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: bílé dřevo, citron, rosa, mandarinko-pomerančové aroma, bergamot, zimolez, pižmo.
můžete mít 3.4.
Složení parfému: švestka, orchidej, květ afrického pomerančovníku, santalové dřevo, lilie, konvalinka, týkové dřevo, pižmo, červené jablko, růže.
můžete mít 3.4.
DKNY Be 100 % Delicious – ovocná, dřevitá parfémovaná voda, která ztělesňuje radost, svěžest a přirozenou krásu a je inspirovaná živoucí energií moderní ženy.
můžete mít 27.3. - 31.3.
Mezi jednu z nejznámějších módních značek patří zcela určitě americká DKNY. Za touto zkratkou se skrývá jméno návrhářky a počáteční písmena města New York. Ačkoli Donna Karan neumí kreslit, tak to pro ni nebylo překážkou a už jako mladá se dokázala prosadit jako hlavní návrhářka jednoho módního domu. Převratná kolekce s názvem Seven Easy Pieces, ve které šikovně kombinuje sedm základních druhů dámského oblečení, se stala přes noc doslova senzací. Vlastní inovativní nápady a myšlenky ji v roce 1989 přiměli založit vlastní značku DKNY. Hlavním tématem je luxus, elegance, nadčasovost a především kvalita. Donna Karan dokáže velmi osobitým stylem navrhovat také lifestyle doplňky, jako jsou například hodinky DKNY, které jsou provokující, nepřehlédnutelné a nevšední, přesně jako pulsující a zrychlený New York. Neméně energické a smyslné jsou parfémy DKNY. Zkuste například vůni DKNY Be Delicious a už nebudete chtít jiný parfém. V roce 2001 značku koupil módní gigant LVMH (Louis Vuitton Moet Hennessy). Donna Karan se věnuje charitě a ve firmě i nadále zůstává jako hlavní ředitelka a návrhářka.