Cena
Štítek
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Jawa 350 Automatic je československý motocykl, který v roce 1963 vyvinula legendární tuzemská společnost Jawa, a to jako první model tohoto obsahu na světě, který disponoval automatickou odstředivou spojkou. Sériová výroba tohoto velice oblíbeného jednostopého vozidla se zvýšeným komfortem při jízdě, jehož maximální rychlost se pohybovala u hranice 120 km/h, byla následně započata v roce 1964.
Momentálně nedostupné
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
Momentálně nedostupné
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto byl relativně rychlý.
Momentálně nedostupné
Škoda 860 byl luxusní automobil, vrcholný model nové generace osobních automobilů z Mladé Boleslavi. Škodu 860, která se vyráběla od roku 1929, poháněl vodou chlazený řadový osmiválec o objemu 3880 cm3 s výkonem 44 kW (60 koní), který dokázal vyvinout rychlost 110 km/h. Celkem bylo vyprodukováno 49 kusů.
Momentálně nedostupné
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
Momentálně nedostupné
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
Momentálně nedostupné
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
Momentálně nedostupné
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů.
Momentálně nedostupné
Škoda Favorit 136 L (1988) 1:43 – Červená Apollo Sběratelský kovový model vozu Škoda Favorit v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva Název: Červená Apollo Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné
Škoda Octavia (1963) 1:43 – Červená Tmavá Sběratelský kovový model vozu Škoda Octavia v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva : červená Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné
Jawa 50 Pionýr typ 20 (1967) 1:18 – Zelená Vojenská Sběratelský kovový model motocyklu Jawa v měřítku 1:18.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:18 Barva : Zelená Vojenská Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné
Motocykl Jawa 50 typ 21, který se vyráběl od roku 1967 do roku 1977, je odlehčeným provedením modelu Jawa 50 typu 20. Poptávka po „jednadvacítce“ byla obrovská, ale objem výroby byl bohužel menší než u typu 20 a převážná většina vyrobených kusů byla nakonec vyvezena do zahraničí.
Momentálně nedostupné
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal čtyřstupňovou převodovkou, jednoválcovým dvoutaktním (vzduchem chlazeným) motorem o maximálním výkonu 9 koní a na rovině dosahoval rychlosti až 100 km/h.
Momentálně nedostupné
Škoda 110L vyráběná v letech 1969–1976 by dnes byla nazvána faceliftem 1000MB. Při jejím vývoji muselo dojít ke konstrukčním ústupkům, neboť se nepodařilo nalézt výrobce navrhovaných součástí.
Momentálně nedostupné
Škoda 110R je osobní automobil vyráběný v letech 1970 až 1980 československou automobilkou AZNP v závodě Kvasiny. Jedná se o kupé, poháněné kapalinou chlazeným řadovým čtyřtaktním čtyřválcem, umístěným za zadní nápravou, které bylo v jistých ohledech odvozeno od sedanu Škoda 110.
Momentálně nedostupné
Škoda Fabia WRC (2005) 1:43 – Rally RACC Catalunya 2006 #21 Kopecký – Schovánek Kovový model závodního vozu Škoda Fabia WRC (2005) v měřítku 1:43. Jezdci: Kopecký – Schovánek
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Série: Závodní Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné
Škoda Felicia (1994) 1:43 – Stříbrná Metalíza Sběratelský kovový model vozu Felicia v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Stříbrná Metalíza Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné
Škoda Octavia III Combi (2013) 1:43 – Stříbrná Brilliant Metalíza Kovový model vozu Škoda Octavia III Combi (2013) v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Stříbrná Brilliant Metalíza Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné
Škoda Popular Sport Monte Carlo (1937) 1:43 – Béžová Světlá Sběratelský kovový model vozu Škoda Popular (1937) v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva : Béžová Světlá Materiál: Kov/plast
Momentálně nedostupné