Cena
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Sběratelské modely aut potěší většinu sběratelů.
můžete mít 7.5.
Sběratelské modely aut potěší většinu sběratelů.
můžete mít 7.5.
Sběratelské modely aut potěší většinu sběratelů.
můžete mít 7.5.
Sběratelské modely aut potěší většinu sběratelů.
můžete mít 7.5.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít 4.5.
Jawa 50 typ 20 je lehký kapotovaný dvoumístný motocykl lehké silniční konstrukce. Vyráběl se od roku 1967 a to s jednoválcovým dvoudobým zážehovým motorem o objemu 49,9 cm3. Díky jeho obrovské oblibě výroba trvala až do roku 1980. Tento motocykl byl nejpočetnější z řady Pionýrů a jednalo se o kvalitativní inovaci předešlého modelu Jawa 05.
můžete mít 4.5.
Velorex s trubkovým rámem potaženým koženkou je jediným homologovaným vozidlem s plátěnou karoserií na světě. Tato unikátní tříkolka, disponující motorem o objemu 350 cm3. Mezi lidmi získala spoustu zajímavých přezdívek – hadrák, hadraplán, hadrolet, prchající stan nebo montgomerák.
můžete mít 4.5.
Škoda 1201 Sedan byl čtyřdveřový vůz střední třídy vyráběný od roku 1955 do roku 1961. Škoda 1201, která byla modernizovaným nástupcem automobilu Škoda 1200, disponovala maximální rychlostí 90 km/h a vyráběla se hned v několika karosářských variantách – tedy nejen ve verzi sedan, ale i kombi, dodávka, pick-up, sanita či pohřební vůz.
můžete mít 4.5.
Přelomový a populární motocykl Jawa 250 Pérák se začal původně vyrábět v roce 1946 jako nástupce předválečných typů Jawa 250 Special a Jawa 250 Duplex Blok. Vynikal čtyřstupňovou převodovkou, jednoválcovým dvoutaktním (vzduchem chlazeným) motorem o maximálním výkonu 9 koní a na rovině dosahoval rychlosti až 100 km/h.
můžete mít 4.5.
Škoda 200RS (1974) 1:43 – Černá
Sběratelský model vozu Škoda 200 RS v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva Název: černá Materiál: kov/plast
můžete mít 6.5. - 7.5.
Škoda 200RS (1974) 1:43 – Rallye Škoda 1974 #10 Šedivý – Janeček
Sběratelský model vozu Škoda 200 RS v měřítku 1:43. Model kompletně vyrobený v České republice!
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva Název: červená/bílá Materiál: kov/plast Tým: AZNP
můžete mít 6.5. - 7.5.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít 4.5.
Legendární Jawa 50 Pionýr vznikla na základě potřeby vytvořit nenáročný motocykl v nejnižší objemové třídě, který bude dostupným dopravním prostředkem nejširším vrstvám. Pařezu, jak se mu přezdívalo díky svému specifickému tvaru sedla, se v letech 1955–1958 vyrobilo kolem 100 000 ks. Byl nenáročný na údržbu, měl úsporný provoz a přesto byl relativně rychlý.
můžete mít 4.5.
Škoda Garde (1982) Zelená Olivová ABREX 1:43 Sběratelský kovový model vozu Škoda Garde (1982) v měřítku 1:43.Vyrobeno v České republice.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Zelená Olivová
můžete mít 6.5. - 7.5.
Škoda Felicia FL Combi (1998) Červená Rallye ABREX 1:43 Sběratelský kovový model vozu Felicia FL Combi 1998, v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Červená Rallye Materiál: Kov/plast
můžete mít 6.5. - 7.5.
Škoda 1202 byl automobil klasické koncepce, který byl vyvinutý a vyráběný ve vrchlabském závodě AZNP a byl rovněž modernizovanou verzí předcházejícího typu Škoda 1201, od kterého se typ 1202 lišil především stylovějším provedením karoserie.
můžete mít 4.5.
Škoda Citigo 5dveřové (2012) 1:43 – Autoškola Sunny Kovový model vozu Škoda Citigo 5dveřové (2012) v měřítku 1:43.Vyrobeno v Číně, upraveno v České republice
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva: Bílá Materiál: Kov/plast
můžete mít 6.5. - 7.5.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít 4.5.
Legendární Tatra 603 byla limuzína s proudnicovou karosérií, disponující ladnými aerodynamickými tvary, která zaujala pozici modelu Tatra 600. Výroba „šestsetrojky“ probíhala v Kopřivnici mezi lety 1955 až 1975 a vyrobeno bylo úctyhodných 20 422 kusů, kdy však největší produkce bylo dosaženo v průběhu normalizace.
můžete mít 4.5.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít 4.5.
Populární Škoda 105 L s kulatými předními světly, lidově nazývaná „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Tato verze se od „stodvacítkové užovky“ dále liší maskou, zadním spoilerem a koly (ozdobné chromové poklice).
můžete mít 4.5.
Populární Škoda 120 L s obdélníkovými předními světly, lidově nazývána „užovka“, je odvozenou variantou základního typu s nižší kubaturou motoru. Tato verze se od „stopětkové užovky“ dále liší maskou, přidanými předními nasávači, zadním spoilerem a koly (černé kryty).
můžete mít 4.5.
Škoda Rapid 136 (1987) 1:43
Sběratelský kovový model vozu Škoda Rapid 136 v měřítku 1:43.
Výrobce: Abrex Měřítko: 1:43 Barva Název: Bílá Ledová Materiál: Kov/plast
můžete mít 6.5. - 7.5.
Škoda 1100 MBX byl klasický dvoudvéřový tudor, který byl vyvíjen téměř současně s klasickým vozem Škoda 1000 MB. Tento vůz byl jedním z nejkrásnějších automobilů, které kdy byly v průběhu komunismu na Československu vyrobeny. Dnes má toto vozidlo značnou sběratelskou hodnotu.
můžete mít 4.5.