APC Rok prodloužené záruky pro současný prodej s UPS
Popis
Registrace záruky na https://www.apc.com/…nt/index.cfm
Registrační klíč a sériové číslo servisní služby jsou uvedeny uvnitř objednaného servisního balíčku.
V prvním kroku se nezadává sériové číslo jednotky UPS – tato informace je požadována v jiné části registrace.
DEFINICE PREDPLACENÉHO SERVISU
Obvyklá pracovní doba znamená pracovní dobu obvyklou v dané oblasti dané země, místního času, od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků.
Rozsírená záruka spolecnosti APC je standardní záruka na daný produkt prodlouzená o 1 rok. Servis zahrnuje výmenu vadných modulu do prístího pracovního dne. Rozsírenou záruku je treba zakoupit v zárucní lhute od výrobce.
Doručení do druhého dne znamená doručení záložního zdroje nebo souvisejících („hardwarových“) částí zařízení do zákaznických prostor behem přístího pracovního dne, pokud o to zákazník požádal do 15. hodiny během obvyklé pracovní doby.*
Technická podpora po telefonu – Během obvyklé pracovní doby jsou k dispozici inzenýři, kteří na telefonický dotaz zákazníka odpoví do jedné hodiny.
- Některé služby předplaceného servisu se neposkytují ve všech oblastech nacházejících se mimo kontinentální Spojené státy a západní Evropu.