Nedoporučuji kupovat produkty od MALL, kde je riziko vady v záruční době a není v místě MALL Shop.
Po uvedení do provozu se netočil v troubě talíř. Pro vyřízení reklamace musíte absolvovat proceduru hledání, kde reklamaci uplatnit. V Jihočeském kraji totiž neexistuje MALL Shop a jak je prezentováno "Chceme vám být blíž", žádná výdejna vám tuto zásilku nevezme, protože mikrovlnná trouba nesplňuje parametry pro bezplatné zaslání zpět obchodníkovi. Druhá varianta, prý rychlejší možnost, byla spojit se servisem. Toto řešení je opět jen na zákazníkovi. Po 20minutovém čekání na volnou linku servisu jsem se spojil s ukrajinsky hovořící operátorkou, která nerozuměla česky.., po přepojení na jinou osobu jsme došli k závěru, že je opět veškerá logistika na zákazníkovi. Takže vás to stojí další čas, balení a někam odvézt dopravci a dopravu zaplatit. To vše za troubu za 1600,-..
Po znechucení, jsem troubu rozebral, byl vadný motorek, který jsem si objednat za cenu dopravy zaslání trouby někam a po výměně trouba fungovala. Jen si neumím představit například důchodce, který by tuto pakárnu měl absolvovat. Proto doporučuji, vždy zvážit jestli tyto produkty zakupovat ve virtuálních obchodech. MALL rozhodně ne!!!