Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 773429

Sony BRAVIA KDL-55W756C

Sony BRAVIA KDL-55W756C

Smart TV Sony BRAVIA s OS Android 5.0 a Motionflow XR 800 Hz zpracování obrazu. Široká Smart TV výbava, bezdrátové připojení Wi-Fi + www prohlížeč(Opera). Digitální tuner DVB-T/T2/C/S2, USB HDD nahrávání, MHL, USB/DLNA přehrávač, zrcadlení obrazovky, HbbTV. Úhlopříčka 139 cm. Celý popis
20 990 Kč
20 990 Kč

jan s.
17.1.2017
Těšil jsem se na streamovaná videa přímo z instalovaného prohlížeče, ale byl jsem naprosto znechucen. Webový prohlížeč Opera není schopen přehrávat videa např. z webu české televize, proto jsem nainstaloval Chrome (mimochodem jediný, který lze do TV dostat). Ten sice videa přehraje, ale v takove kvalitě, že bych na to musel koukat aspoň z 15metrů. Připojení mám 16Mb/s, coz např. v notebooku stačí na rozlišení min. 1080. Takže jsem skončil zase na notebooku přes HDMI... Co je fajn, je youtube a obraz z fullHD filmů. Bez bezdrátové klávesnice a myši je téměř nemožné zadávat text, ale bez originálního dálkového ovladače se stejně neobejdete. Již jsem bohužel prošvihl 14dní na vrácení, takže si ji musím nechat a čekat na aktualizace nebo na nějakou radu. Chybí mi také normální návod v podobě knížky - jak mám číst návod v TV a současně si s přístrojem "hrát"? Další "skvělá! funkce je schopnost se nenápadně (asi 3x-4x týdně) odpojovat od wifi. Televizi musím buď celou restartovat, nebo odstranit uložené připojení a začít znovu. Přitom na síti nám bez problému běhá asi 10 přístrojů. Drobné plus je vestavěný Chromecast. Pro mě velké zklamání.
Petr H.
30.12.2016
Obrazově fajn. Android s doinstalovaným KODI je fajn na filmy, tam ani víceméně nic neblbne. Horší je klasické TV vysílání, televize se cca 1x-2x za den sama restartne při běžném vysílání. Mám nainstalovánu poslední aktualizaci z listopadu, která má řešit různé problémy se stabilitou a stejně to není nejlepší. Na vstupech HDMI a v samotném androidu samovolné restarty nepozoruji. Kladně tedy hodnotím 100Hz obraz, různé možnosti nastavení, možnost instalace dalších aplikací, vzhled, velké množství vstupů, podporu pro Netflix. Záporně pak samovolné restarty, pomalejší přepínání kanálů (ale dá se s tím žít), při zavěšení na zeď poměrně nešťastně umístěné veškeré konektory, i ty boční. Pokud to tedy chcete spíše jako kvalitní zobrazovadlo, na projekci filmů v kodi (z usb, NASu, sosáče) apod., doporučuji. Na běžné TV vysílání nikoliv.
28.12.2016
S odstupem víc než jednoho roku jsem koupil už druhý kus tohoto výrobku (tentokrát na chalupu) a to u totožného prodejce (Mall). V obou případech jsem maximálně spokojený a neměnil bych! Je jen nutné si zvyknout na poněkud jinou filozofii nastavení a ovládání TV. V tomto ohledu jsou oba návody na obsluhu příliš stručné a spíše rámcové. A mínusy? Směrem k výrobci snad jen už zmíněný nedostatek v návodech na obsluhu a vůči prodejci že alespoň v akutní době mého nákupu nenabídl dostatečné příslušenství (držák na stěnu). Mimochodem je neskutečně drahý ... ale i další příslušenství jako je např. alternativní ovladač TV. Jinak ale maxi spokojenost!!!
8.12.2016
Nádherný obraz a zvuk.
12.7.2016
obraz je naozaj pekny, tv tenky ale ma strasne osekany android (nastastie sa to da aspon z casti obist aj bez rootu) a ma problem z wifi pri zapojeni viacerych routroch (mam dva pre lepsie pokrytie ale prihlasit sa vie len na prvy - ziadne ine zariadenie s tym nema problem). Tiez ma zle riesene uchytenie na stenu ktore musi (podla navodu) spravit odborne stredisko ale pred kupou sa o tom nikde nedozviete...