Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 477036

Samsung UE32D6000

Samsung UE32D6000

Propracovaná Full HD 3D televize Samsung s 200 Hz technologií a přístupem na internet. Obrovský kontrast díky LED podsvícení, USB přehrávač (video/foto/hudba), tuner pro digitální pozemní a kabelové vysílání, WiFi ready, nízká spotřeba díky EKO čidlu. Celý popis
10 749 Kč
10 749 Kč

13.3.2012
Boli sme milo prekvapeni. Celkom slusny TV za skvelu cenu. Odporucame ako druhy kvalitny TV v domacnosti.
Štěpán T.
29.2.2012
S TV jsme maximálně spokojení, obraz i zvuk zcela vyhovuje. Doporučuji.
Miroslav M.
17.2.2012
Splnuje vse co jsem chtel.Kupoval jsem tuto TV pro rodice-80 roku,chtel jsem kvalitni obraz a televizi, ktera pri reklamach nezpusobi hlasitosti vetsine drimajicich lidi infarkt-automatiku na zvuku.Vse co je nad tento pozadavek je pro me rodice zbytecne a je toho opravdu hodne.Pro sebe bych mozna zvolil typ s moznosti nahravani na HDD nebo USB flash-6100 a vyssi.Velmi povedena TV se vsim co ma moderni pristroj mit. Minusy - postradam centralni sitovy vypinac-vyresil jsem sitovou prodluzkou s vypinacem - vystupni a vstupni kabely je obtizne zapojit-vyzaduje hodne trpelivosti a zrucnosti - nastesti se toto nedela casto - pro netechnickeho cloveka trosku slozitejsi ovladani ale ono to jinak asi nejde - rodice zapnou , v\pnou - prepnou - zesili a zeslabi.Nic jineho netreba. Pokud by se delal vyrobek jen s kvalitnim obrazem a zvukem bez tech. doplnku a vymozenosti pro seniory - neco jako Aligator v mobilech byl by tento typ TV jednicka. Spoluprace,ochota a celkova spokojenost s pracovniky MALL.cz tradicne vyborna. Kezarm
Milan H.
14.1.2012
perfekny televizor cena+vykon
Lenka F.
16.12.2011
nejlepší cena na trhu televize m vše, co jsme od ní očekávali
Romana H.
3.12.2011
televize hraje výborně,složité menu.Koupili jsme ji 90 letému dědovi,nezvládal obsluhu setoboxu proto jsme koupili modul do zadní strany televize.Nepodařilo se nám modul zprovoznit,velmi složité.Museli jsme objednat technika který vše nainstaloval
LÝDIE M.
28.9.2011
JEN V NÁVODU BYCH OČEKÁVALA VĚTŠÍ PÍSMO.....CÁÁK , UŽ JSOU PRO MNE VÁŽNĚ MALÁ PÍSMENKA...JINAK SUPER..
Arpád D.
16.9.2011
Výrobok sa mi velmi páči,obraz výborný,ako nedostaok pripomeniem službu Topfun,kde som mal možnosť na 24 filmov zadarmo,čo so nemohol využiť,nakoľko nie je tam jasne vyznačené na ktoré filmy sa to vzťahuje a dokedy mám to možnosť využívať a teraz už na všetky filmy pýta peniaze ,ďalej nie je informácia o rýchlosti internetu na pozeranie týchto filmov,pri pozeraní (ukážky z 3D filmov) stále za každú minútu sťahuje .To je všetko,ináč je to výborný prístroj.
Marek M.
15.9.2011
televize je vyborná a lidem jí mohu doporučit za tu cena opravdu dobra a umí i full hd a umí naladit jak dvb-t a hlavně dvb-c všechno ve full hd a umí i zobrazovat filmy a programy ve 3d to jsem ale ještě neskoušel akorat jsem zakoupil brýle ve 3d tak snad po vyplatě koupim nějaký ten blu-ray 3d přehravač asi od lg 670 ja to používam ke kabelovce a k upc direct ted freesat a spokojenost doporučuji tento výrobek u te to firmy rychlá obědnavka a rychlé poslané
Jiří K.
23.8.2011
Čas od času se sám zapíná ( tuto vlastnost jsem zaznamenal i v jiných hodnoceních TV Samsung).