Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 705991

CHiQ UHD55C5500IS

CHiQ UHD55C5500IS

Smart TV Changhong s Ultra HD (4K) rozlišením, technologií 200 Hz EMR zpracování obrazu, integrovaným satelitním tunerem a chytrým Smart rozhraním. Internetový prohlížeč Opera (App – Store), HbbTV, vestavěná Wi-Fi, USB přehrávač (foto, video, audio), funkce nahrávání na USB, Timeshift, DVB-T/C/S2 tuner, úhlopříčka 139 cm, dětská pojistka, základní hotelový mód, EPG, výroba v ČR. Celý popis
22 998 Kč
22 998 Kč

21.7.2017
Tuto televizi máme už téměř 2 roky a za tu cenu můžu doporučit. Běží denně téměř po celý den a žádný problém zatím nebyl. K čemu mám výtku je integrovaný systém smart-TV, ten je docela k ničemu, je neskutečně pomalý a nepraktický. Nicméně za tu cenu je to perfektní zobrazovač 4K a 55´´
25.9.2016
Zboží nedoporučuji. Po cca 10 měsících fungování ji reklamuji stále dokola. Nefunguje podsvícení byť mi jednou tvrdili, že jsou to baterky v ovladači. I "nová" televize, kterou poslali má stejný problém. Kdybychom neměli doma ještě jednu televizi, tak to znamená být 3x měsíc bez TV, protože logistika Mall-servis Liberec-výroní závod Nymburk - Mall se rychleji stihnout nedá a to mám výhodu, že do Mallu to mám cestou do práce a nemusím tak řešit dopravu. Nevyhazujte krabici!. Firma má v ČR jediný servis v Liberci, takže pokud se něco stane po záruce, užijete si to. Navíc nepodporuje nové kodeky, tzn. set top box bude za pár let nutnost. Jediná přednost je cena,
Marek S.
23.5.2016
Obraz až na nerovnoměrné podsvícení dobrý, zvuk taktéž. Nic moc dálkové ovládání. Při provozu se zahřátím pne zadní stěna a vydává zvuky-praskání. Po sedmi měsících provozu vypadl obraz- pouze šedé pruhy, Nutno zabalit a odeslat na reklamaci- převzal jen TopTrans- jde o nadměrnou zásilku. Zklamání a spousta starostí. TV je v reklamaci již týden, co bude dál nevím.....
22.10.2015
Jsem moc spokojen, krásný obraz. Jen po zapnutí asi 10 sekund nereaguje na ovladač, takže pokud vám jel před vypnutím program se špatným zvukem a nechaly jste jej zesílený, bude televize po zapnutí hlasitější a 10 sekund potrvá než ji zeslabíte. Jinak super, doporučuji