Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 751923

GOCLEVER INSIGNIA 800 WIN

GOCLEVER INSIGNIA 800 WIN

GoClever INSIGNIA 800 WIN v konfiguraci s displejem o velikosti 8" o rozlišení 1280×800, čtyřjádrovým procesorem Intel Atom Z3735E o frekvenci 1,33 GHz, 1 GB operační paměti RAM, 16 GB uživatelské paměti, Wi-Fi a operačním systémem Windows 8.1 je výkonný tablet pro práci i zábavu, se kterým se rozhodně nebudete nudit. Neuvěřitelný poměr ceny a výkonu. Celý popis
2 490 Kč
2 490 Kč

Veronika K.
9.1.2016
pouzivam ho hlavne na surfovanie po webe, pri dlhsom pouzivani hapruje displej, v zmysle, ze ked prechadzam zo stranky na stranku , tak z nicoho nic zacne blikat az uplne vypadne obraz, potom to treba restartovat a tak dookola....uz by som si ho nekupila, ale na obcasne pouzivanie dostacujuci
18.10.2015
systém frčí rychle a dobře, ale strašně málo místa na data, některé hry co jedou na telefonu s Windows, tak na tabletu nefungují
8.10.2015
Výborný produkt nízká cena vysoká kvalita
17.9.2015
Za tu cenu velmi sikovny tablet. Oproti lacnym cinskym tabletom ma lepsie kamery, slusne stereo repro, rychlejsie eMMC a dobry displej. A oproti Androidu je to ina kategoria, toto je skutocne male PC. Keby mal 32GB ulozisko, 2GB RAM a HDMI out, bolo by to idealne ale da sa s tym zit Par tipov: 1) skomprimujte disk, usetrite miesto a bude rychlejsi 2) po instalacii updatov pouzite cistenie disku od systemovych suborov 3) nastavte virtualnu pamat na fixnu velkost 2 GB 4) defragmentujte disk Po tomto a instalacii vela programov (libre office, gimp atd) mam 4 GB volne a tablet je velmi svizny. Komu staci prezerat iba jednu stranku zaroven, moze virtualnu pamat znizit alebo vypnut a usetrit este 1.5-2 GB.
Lubomír B.
6.8.2015
super tablet namám slov:)
Jolana S.
18.7.2015
Dcera je s tabletem spokojená. Jediným problémem je nestandartní rozměr, nenašli jsme na tablet vhodný obal. Dodatek - po pár týdnech se nedalo dostat do fotek, nedají se stahovat hry z googleplay aniž byste museli zaplatit. Nejsem s výrobkem spokojená, nedoporučuji.
6.7.2015
spokojní
Jan M.
3.7.2015
Tablet je super, používám ho pouze v autě místo palubního počítače. Za tu cenu super a hlavně má ,,normální operační systém,, žádný android co se pořád seká nebo vypadává. Kvalita videa super i za jízdy. Používám místo kamery do auta. Jen nevýhoda, že nemá GPS a navigaci musím pouštět přes hot spot v telefonu, 2 obrazy v jednom velký plus, Mám puštěnou navigaci a přitom nahrávám nebo mám otevřenou i hudbu a perfektně frčí :-)
2.6.2015
za tu cenu super.na robotu ok - vydrzi relativne dlho - par hodin- po pripojeni USB hubu ide vsetko - ext napalovacka napalovala z ext disku uplne bez problemov + pripojena mys a usb RJ45 redukcia na ethernet kabel.- neviem ako na hranie, ale na akukolvek robotu to uplne staci. bluetooth slim mys, bluetooth plnohodnotna klavesnica bz num., usb 3.0 4x hub, nabijacka, stojancek a vsetky kable vosli hravo do original krabice - idealny na cesty. cele to vojde pod sedacku v aute a nelaka zlodejov. pritom urobite vsetko a na moje prekvapenie ide celkom rychlo.- externa karta micro USB nutnost - mam 32GB. ma tam komplet robotu, vsetky softy, nejake filmy a hudbu a miesto nazvys. po vsetkych updatoch mi vo vnutornej ostalo 3GB, ich office som neinstaloval, pouzivam openoffice. keby sa zmazal, tak +2GB- vsetky funkcie W8.1 uchovane.- velkost 8" neumoznuje celodennu pracu, ale 2-3 hod ziadny problem. a to mam po 40-tke a bryle. rozlisenie ako na obycajnom 14-15" notebookuODPORUČAM
26.5.2015
Za tu cenu je to super tablet. Skoda len, ze to balenie neobsahuje aj obal s klavesnicou, ale ten som si potom dokupil. Rychly, spolahlivy a vydrz baterie je uspokojuca.
18.5.2015
Zakúpený pre mamu, pre jej potreby vyhovujúci.Mohol by byť rýchlejší, občas ide pomaly.Za tu cenu super!
14.5.2015
Slušný tablet s OS Windows 8.1. na bežné používanie Kúpil som dva kusy. jeden má indikátor nabíjania batérie, na druhom však nie je, čo neumožňuje vizuálnu indikáciu nabitia batérie. Výrobca uvádza aj indikáciu snímania záznamu led diódou pri prednej kamere, no indikácia nie je.Ináč funkčnosť tabletu je v poriadku.
20.4.2015
Tablet funguje bez problémů, snad jen baterie by mohla mít větší kapacitu, dost rychle se vybíjí.