Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Pájecí drát pro tvrdé pájení LS-25 je velmi oblíbená tyčová pájka s příměsí stříbra. Je určena pro tvrdé pájení nerezové oceli, mědi, niklu, uhlíkové i nízkolegované oceli a litiny. Jedná se o výrobek s univerzálním využitím, který lze uplatnit v řadě různých oborů, jakými jsou elektrotechnika, auto
můžete mít 30.12. - 31.12.
Pájecí drát pro tvrdé pájení LS-45 je velmi oblíbená tyčová pájka s příměsí stříbra. Je určena pro tvrdé pájení nerezové oceli, mědi, niklu, uhlíkové i nízkolegované oceli a litiny. Jedná se o výrobek s univerzálním využitím, který lze uplatnit v řadě různých oborů, jakými jsou elektrotechnika, auto
můžete mít 30.12. - 31.12.
Pájecí drát pro tvrdé pájení LS-45 je velmi oblíbená tyčová pájka s příměsí stříbra. Je určena pro tvrdé pájení nerezové oceli, mědi, niklu, uhlíkové i nízkolegované oceli a litiny. Jedná se o výrobek s univerzálním využitím, který lze uplatnit v řadě různých oborů, jakými jsou elektrotechnika, auto
můžete mít 30.12. - 31.12.
Pájecí drát pro tvrdé pájení LS-45 je velmi oblíbená tyčová pájka s příměsí stříbra. Je určena pro tvrdé pájení nerezové oceli, mědi, niklu, uhlíkové i nízkolegované oceli a litiny. Jedná se o výrobek s univerzálním využitím, který lze uplatnit v řadě různých oborů, jakými jsou elektrotechnika, auto
můžete mít 30.12. - 31.12.
Pájecí drát pro tvrdé pájení AlSi12 je velmi oblíbená hliníková tyčová pájka. Je určena pro pájení hliníku s hliníkem, mědí a chromniklovou ocelí. Jádro pájky je vyplněno nekorodujícím tavidlem, jehož obsah činí 13 %. Hodí se ideálně pro opravy automobilových klimatizačních systémů. Jeho použití sni
můžete mít 30.12. - 31.12.
Pájecí drát pro tvrdé pájení ZnAl22 je velmi oblíbená hliníková tyčová pájka. Je určena pro pájení hliníku s hliníkem a mědí. Jádro pájky je vyplněno nekorodujícím tavidlem. S ohledem na nízkou pracovní teplotu (485 °C) a dobré tekutosti umožňuje pájení hliníku s hliníkem bez rizika přepálení spojov
můžete mít 30.12. - 31.12.
Hliníkový drát AlMg4,5Mn je přídavný kov pro svařování metodou TIG s obsahem 4,5 % manganu pro svařování hliníku a jeho slitin. Používá se pro svařování slitin hliníku s přídavkem manganu a maximálním obsahem hořčíku do 5 %. Přídavný kov je vysoce odolný proti korozi – působení mořské vody a vyznaču
můžete mít 30.12. - 31.12.
Hliníkový drát AlMg4,5Mn je přídavný kov pro svařování metodou TIG s obsahem 4,5 % manganu pro svařování hliníku a jeho slitin. Používá se pro svařování slitin hliníku s přídavkem manganu a maximálním obsahem hořčíku do 5 %. Přídavný kov je vysoce odolný proti korozi – působení mořské vody a vyznaču
můžete mít 30.12. - 31.12.
Hliníkový drát AlMg4,5Mn je přídavný kov pro svařování metodou TIG s obsahem 4,5 % manganu pro svařování hliníku a jeho slitin. Používá se pro svařování slitin hliníku s přídavkem manganu a maximálním obsahem hořčíku do 5 %. Přídavný kov je vysoce odolný proti korozi – působení mořské vody a vyznaču
můžete mít 30.12. - 31.12.
Hliníkový drát AlMg5 je nejoblíbenější a nejuniverzálnější přídavný kov pro svařování hliníku a jeho slitin odolných vůči mořské vodě. Obsahuje 5 % hořčíku, který zajišťuje vyšší odolnost proti lomu než přídavné kovy s nižším obsahem hořčíku. Místo svařování musí být očištěno do kovového lesku.
můžete mít 30.12. - 31.12.
Hliníkový drát AlMg5 je nejoblíbenější a nejuniverzálnější přídavný kov pro svařování hliníku a jeho slitin odolných vůči mořské vodě. Obsahuje 5 % hořčíku, který zajišťuje vyšší odolnost proti lomu než přídavné kovy s nižším obsahem hořčíku. Místo svařování musí být očištěno do kovového lesku.
můžete mít 30.12. - 31.12.
Hliníkový drát AlSi5 je přídavný kov pro svařování metodou TIG s 5% obsahem křemíku pro svařování hliníku a jeho slitin. Používá se ke svařování hliníkových slitin obsahujících až 7 % křemíku jako hlavní legující prvek, používaných zejména v automobilovém průmyslu (opravy karoserií osobních a náklad
můžete mít 30.12. - 31.12.