Proč email a telefon?
Co získám, když vám sdělím svůj email a telefon?
Pokud při objednávce zboží zadáte svůj email, dostanete na tuto adresu potvrzení objednávky a přístup s heslem do klientského systému.
Klientský systém umožňuje komunikovat přímo s operátorem vyřizujícím vaši objednávku a podrobně sledovat stav vašich objednávek. Při další objednávce, na obchodech společnosti Internet Mall, a.s., se stačí pouze přihlásit a objednávací formulář bude předvyplněn údaji z vaší předešlé objednávky.
Email zlepší naši spolupráci a zrychlí vyřízení objednávky – odešleme vám na něj, elektronickou cestou, daňový doklad.
Na váš email nebudeme zasílat žádný SPAM ani jej pochopitelně neposkytneme třetím osobám.
Telefon
Telefon byl odzačátku určen k rychlé komunikaci mezi lidmi a to ho přímo předurčuje k rychlému potvrzování objednávek, k domluvě o místu a času předání zboží a podobně.
Telefon zlepší naši spolupráci a zrychlí vyřízení objednávky.