Informace
Cílem přechodu na nový informační systém je především zvýšení kvality zákaznického servisu směrem k zrychlení vyřizování objednávek a jejich následné expedice k vám do domů, bytů a kanceláří. Pojďme se podrobněji podívat na to nejdůležitější, co přechod přinese vám, našim zákazníkům.
Zkvalitnění systému vyřizování objednávek
Úkolem plně automatizovaného systému řízení objednávek je zrychlení jejich vyřizování a minimalizace případných nepřesností. Pro vás to znamená mít maximální přehled o přesné dostupnosti zboží a pro nás možnost zkrácení doby potřebné k jeho vyexpedování.
Zrychlení expedice objednaného zboží
Zboží s dostupností skladem v našem distribučním centru budeme, při objednání do 12 hod., expedovat ještě tentýž den. Vybírejte si z desetitisíců položek skladem s doručením do druhého dne.
Ještě lepší komunikace
Automatizovaný proces komunikace okamžitě reaguje na jednotlivé kroky v průběhu vyřizování vaší objednávky. Nikam nemusíte telefonovat, všechny informace ohledně přijetí objednávky, jejím zpracování a připravení zboží k expedici máte komfortně na jednom místě – ve vaší e-mailové schránce.
Komfortní klientské centrum
Všechny naše obchody jsou vám k dispozici pod jedním jediným přihlašovacím jménem a heslem, které si můžete zvolit dle vašich představ. V klientském centru máte k dispozici kompletní přehled vašich objednávek, možnost hodnotit nakoupené zboží i úroveň našich služeb.
Nová verze nákupního košíku
Nově se vám přímo v košíku zobrazí datum doručení vaší objednávky. Díky tomu získáte jasnou představu, kdy můžete očekávat doručení u každé z objednaných položek.