Informace

Cílem přechodu na nový informační systém je především zvýšení kvality zákaznického servisu směrem k zrychlení vyřizování objednávek a jejich následné expedice k vám do domů, bytů a kanceláří. Pojďme se podrobněji podívat na to nejdůležitější, co přechod přinese vám, našim zákazníkům.


Zkvalitnění systému vyřizování objednávek

Úkolem plně automatizovaného systému řízení objednávek je zrychlení jejich vyřizování a minimalizace případných nepřesností. Pro vás to znamená mít maximální přehled o přesné dostupnosti zboží a pro nás možnost zkrácení doby potřebné k jeho vyexpedování.


Zrychlení expedice objednaného zboží

Zboží s dostupností skladem v našem distribučním centru budeme, při objednání do 12 hod., expedovat ještě tentýž den. Vybírejte si z desetitisíců položek skladem s doručením do druhého dne.


Ještě lepší komunikace

Automatizovaný proces komunikace okamžitě reaguje na jednotlivé kroky v průběhu vyřizování vaší objednávky. Nikam nemusíte telefonovat, všechny informace ohledně přijetí objednávky, jejím zpracování a připravení zboží k expedici máte komfortně na jednom místě – ve vaší e-mailové schránce.


Komfortní klientské centrum

Všechny naše obchody jsou vám k dispozici pod jedním jediným přihlašovacím jménem a heslem, které si můžete zvolit dle vašich představ. V klientském centru máte k dispozici kompletní přehled vašich objednávek, možnost hodnotit nakoupené zboží i úroveň našich služeb.


Nová verze nákupního košíku

Nově se vám přímo v košíku zobrazí datum doručení vaší objednávky. Díky tomu získáte jasnou představu, kdy můžete očekávat doručení u každé z objednaných položek.