Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 521314

Bosch PPQ716B21E

Bosch PPQ716B21E

Plynová varná deska Bosch PPQ716B21E s knoflíkovým ovládáním a 5 plynovými hořáky z toho 1 Wok hořák. Deska je vybavena termoelektrickou pojistkou při zhasnutí plamene. Materiál povrchu desky je tvrzené sklo, díky kterému je čištění snadné. Celý popis
10 509 Kč
10 509 Kč

17.1.2016
Prostřední hořák má velký výkon, ale hořáky jsou moc u sebe, takže dát tři větší hrnce na zadní hořáky je prakticky nemožné. Obtížně se čistí a udržet černou barvu čistou je prakticky nemožné...
3.2.2015
S varnou deskou jsme spokojeni, jedná se o kvalitní výrobek dle našich představ. Nepříjemně mně však překvapila skutečnost, kterou jsem po rozbalení doma zjistil, že kovové části na spodní straně desky byly narezlé - zřejmě nevhodné skladování venku. Takto jsme již ve stejném skladu v Počernicích vraceli pračku, která měla spodní část ještě v horším stavu ( zablácená, rezatá ). Na tomto by měl prodejce zapracovat.
Martin N.
21.10.2014
Varná deska je výborná. Samozapalování funguje bezvadně a je to moc pohodlné. Pojistku proti úniku plynu při sfouknutí plamene jsem zkoušel a funguje také bezvadně. Hrnce na litinových křížích stojí stabilně. Pátý hořák je výkonný. Na velké pánve je ideální. Rychle se nahřívají i velké litinové na opékání mas. Čištění skleněné desky jde hezky. Nemá zbytečné záhyby. Litinové kříže omyji ve dřezu s nádobím. Desku jsem manželce zapouštěl do dřevěné masivní pracovní desky, aby byla zároveň s deskou. Ideální. Nemusím se bát, že bouchneme do hrany skleněné desky hrncem a ulomíme jí. Doporučuji. Bosch nezklamal. Je to skvělý výrobek, jsme spokojeni.