10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 25566221

ITead Nextion Discovery Series NX4832F035 3,5" rezistivní dotykový displej

ITead Nextion Discovery Series NX4832F035 3,5" rezistivní dotykový displej

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Nextion Discovery Series NX4832F035 je vynikající 3,5" displej pro vysokorychlostní projekty HMI pro člověka, který využívá snadno dostupné nástroje. Celý popis
1 175 Kč
Zboží od: Elty
1 175 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

28.11.2024 na výdejním místě
28.11.2024 - 2.12.2024 na vaší adrese

Popis

Nextion Discovery Series NX4832F035 je vynikající 3,5" displej pro vysokorychlostní projekty HMI pro člověka, který využívá snadno dostupné nástroje.

V porovnání s řadou Basic má řada Discovery vyšší výkon MCU taktovaného na 64 MHz.

Pomocí softwaru NEXTION EDITOR můžete rychle vytvořit grafické rozhraní HMI pomocí prvků drag-and-drop (grafika, text, tlačítko, posuvník atd.) a textových instrukcí ASCII pro kódování interakcí komponent na straně displeje.Displej Nextion HMI se připojuje k periferní jednotce MCU prostřednictvím TTL Serial (5V, TX, RX, GND).

Displeje Nextion jsou rozděleny do tří skupin z hlediska sofistikovanosti, hardwarových možností a výpočetního výkonu.

  1. Basic – základní verze.
  2. Enhanced – oproti Basicu má paměť eprom, linky GPIO, hodiny RTC.
  3. Inteligentní – oproti vylepšenému obsahuje mnoho nových pokročilých grafických ovládacích prvků.

Řada Discovery má stejné funkce jako řada Basic, lepší výkon MCU a nižší cenu.

Specifikace displeje Nextion Discovery NX4832F035 jsou uvedeny:

  • Velikost: 3,5″
  • Rozlišení: 480*320
  • Jasnost: 300 nitů
  • Dotykový panel: odporový
  • Dotykový displej: odporový
  • Počet barev: 65536
  • Paměť flash: 16 MB
  • SRAM: 16 MB
  • SRAM: 3584 B
  • Takt řídicí jednotky: 64 MHz
  • Rozhraní: TTL
  • Soulad s normami CE a RoHS

NEXTION EDITOR Rozložení obrazovky a funkční prvky lze velmi snadno a rychle navrhnout pomocí bezplatného programu v počítači.


Každá obrazovka může obsahovat řadu funkčních prvků, tzv. widgetů, mezi které patří:

  • Text : textové pole, které lze upravovat za běhu zobrazení.
  • Text : textové pole, které lze upravovat za běhu zobrazení.
  • Číslo : číselné pole, které lze upravovat prostřednictvím mikrokontroléru i interaktivní klávesnice na displeji.
  • Číslo : číselné pole, které lze upravovat prostřednictvím mikrokontroléru i interaktivní klávesnice na displeji.
  • Tlačítko : tlačítko. Stisknutí i uvolnění tlačítka lze jednoduše zaznamenat pomocí mikrokontroléru.
  • Progressbar : ukazatel průběhu. Hodnotu tohoto sloupce lze snadno nastavit pomocí příslušného příkazu.
  • Obrázek : umožňuje vytvořit pozadí obrazovky nebo vložit části obrázku kamkoli na obrazovku.
  • Měřidlo: je analogový ukazatel s jedním ukazatelem.
  • Waveform : Slouží ke kreslení až čtyř grafů.
  • Posuvník : Posuvník, pomocí kterého můžete v programu nastavovat různé parametry, proměnné.
  • Checkbox : zaškrtávací políčko. Každý dotek změní jeho stav na opačný.
  • Kombobox: rozevírací seznam.
  • Video: umožňuje vkládat videa

Pomocí myši vložíme na obrazovku funkční prvky, které budeme potřebovat, a nastavíme jejich velikost na obrazovce a jejich polohu.