Značka
Cena
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Profi aretační sada pro vozy Mercedes-Benz, Chrysler a Jeep, pro širokou škálu benzínových i dieselových motorů. Profesionální aretační sada. Použití při výměně rozvodového řetězu či opravě motoru. Pro benzínové i dieselové motory, s turbodmychadlem i bez. Obsahuje přípravky na aretaci setrvačníku
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody 4válcových a 6válcových motorů BMW s jednou VANOS jednotkou, sada vplastovém kufříku – Licota ATA4414 Určeno pro motory: – Aretace vačkové hřídele 4válce a 6válce: M42, M44, M50, M52TU, M56, S50US a S52US. – Čep na aretaci horní úvratě: M42, M43, M44, M50, M52, M52TU,
Momentálně nedostupné
8 dílná sada kovových zajišťovacích kolíků a aretační desky pro nastavení pohyblivých částí motoru. Využijete při výměně řemene, ozubených kol hřídelí, kladky anápínáku řemene, ale také při výměně vodní pumpy a při dalších servisních pracech na motoru, kdy je potřeba zajistit motor tak, aby se nena
Momentálně nedostupné
7 dílná sada kovových zajišťovacích kolíků a aretační desky pro nastavení pohyblivých částí motoru. Využijete při výměně řemene, ozubených kol hřídelí, kladky anápínáku řemene, ale také při výměně vodní pumpy a při dalších servisních pracech na motoru, kdy je potřeba zajistit motor tak, aby se nena
Momentálně nedostupné
Mazací přístroj – ruční maznice, na max. 13 kilogramů maziva, pojízdná – Magneti Marelli MM-0D-06 Speciální přístroj na výdej mazacích tuků a podobných materiálů. Vhodné např. pro promazávání pohyblivých částí (kardany, klouby apod.) na nákladních vozidlech, strojích atd. Snadné převážení díky čtveř
Momentálně nedostupné
Výškově nastavitelné pojízdné montážní sedátko, se dvěmapřihrádkami na nářadí Určeno do dílen, autoservisů, údržbářských prostor apod. Pohodlné sedátko umožňuje výškové nastavení pomocí páčky, které se přizpůsobí jakémukoliv uživateli. Do spodní přihrádky lze uložit větší předměty, horní přihrádka p
Momentálně nedostupné
Speciální pneumatický přípravek na instalaci manžet poloos bez nutnosti demontáže, rozsah průměrů 20–115 mm Profesionální nástroj pro snadnou montáž jak vnějších, tak i vnitřních manžet poloos bez nutnosti demontáže homokinetického kloubu. Montáž pomocí tohoto přípravku výrazně zkracuje čas instala
Momentálně nedostupné
Koncovka – adaptér na demontáž dieselových vstřikovačů Ford EcoBlue 2,0 EURO 6, pro reverzní kladiva. Používá se při demontáž tzv. vstřiků z motoru. Pracovní konec adaptéru je vybaven tzv. vidličkou, pomocí které se upevní na vstřik. Z druhé strany se našroubuje přes závit kluzné kladivo a celek se
Momentálně nedostupné
Aretační kolík na klikovou hřídel (tzv. kliku), pro benzínové motory Audi V6 objemu 3,0 litru s5 ventily na válec. Zajišťovací čep se používá k zablokovaní klikové hřídele v pozici horní úvrati při výměně rozvodového řemene, nebo k demontáži šroubu klikové hřídele. Lze zašroubovat ručně, případně p
Momentálně nedostupné
Přípravek na aretaci řemenice klikové hřídele benzínových motorů Audi 2,5, 2,8 a 4,0 litru FSI a TFSI. Používá se při práci na rozvodech motoru (nastavování časování, výměna jednotlivých součástí apod.). Kódy motorů: – CEUA, CEUC – CGTA, CGXB – CHVA – CPAA – CRDB – CTFA – CTGA, CTGE – CWUB, CWUC –
Momentálně nedostupné
Přípravek na aretaci klikové hřídele (tzv. kliky), pro vozidla BMW sdieselovými motory 2,0 a 3,0. Nářadí důležité hlavně při výměně nebo opravě sekundárních hnacích řetězů. Kódy motorů: – 2.0: N47D20C, N47D20D – 2.0 D: N47; D20A, D20A/KO, D20B, D20B/T0, D20C, D20O0, D20O1, D20U0, D20U1 D20K1 – 3.0D
Momentálně nedostupné
Přípravek na aretaci klikové hřídele, tzv. kliky, pro starší dieselové motory TDI koncernu VAG (VW), sada 2 díly se šrouby. Používá se pro zablokování řemenice klikové hřídele při montáži a demontáži centrálního šroubu. Kódy motorů: – AAT, ACV, AEL, AHD, AHY, AJM, AJT, AMF, ANJ, ANU, ANY, APA, ARL,
Momentálně nedostupné
Aretační přípravek na řetězové kolo vysokotlakého čerpadla, pro benzínové motory Volkswagen a Audi 3,6 litru FSI. Speciální nástroj používaný kzablokování řetězového hnacího kola vstřikovacího čerpadla. Nezbytný při seřizování časování ventilů. Kódy motorů 3,6 V6 24V FSI: – BLV, BHL, BHK Ve vozidl
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky pro uzamčení ozubeného kola výfukového ventilu 1.0, 1.2, 1.4 TSI VW, Audi, Seat, ŠkodaSpeciální nástroj pro zablokování rozvodů motoru při kontrole a nastavení časování, při výměně rozvodové sady a dalších servisních pracích na pohonné jednotce.Vhodné jako OEM T10554. Aplikace v m
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 1,4 litru MultiAir (s variabilním časováním a zdvihem ventilů) vozidel koncernu FCA (Fiat-Chrysler). Určeno pro motory od roku výroby 2009. Kódy motorů: – 198A7.000 – 940A2.000, 940C2.000 – 955A2.000, 955A6.000, 955A7.000, 955A8.000, 955B1.000 – 5525
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody dieselových (vznětových) motorů 1.6, 1.9, 2.0 a 2.4 litru ve vozidlech Alfa Romeo, Fiat, GM (Chrysler, Jeep, Opel/Vauxhall) a Lancia, sada 5 dílů. Použití při výměně rozvodového řemene, kontrole a nastavení časování rozvodů motoru a dalších opravách. Kódy motorů: – 1.6
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody (časování) zážehových – benzínových motorů TwinAir turbo 0,9 l, srozvodovým řetězem. Sada se používá k aretaci klikové (tzv. kliky) a vačkové hřídele (tzv. vačky) při výměně řetězu. Pro vozidla: Alfa Romeo: – MiTo 312A2.000 (od roku 2012) Fiat: – 500/500c 312A2.000 (o
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 1.4, 1.6 a 1.8 16V ve vozidlech Opel, Alfa Romeo, Fiat, Chevrolet a SAAB, sada 7 dílů. Speciální nářadí určené pro nastavování časování a výměnu rozvodů a další servisní práce na motoru. Kódy motorů: 1.4 16v: – G14D 1.6: – A16LEL, A16LER, A16LES, A16
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody benzínových přeplňovaných – turbo motorů Alfa Romeo a Lancia motory 1.75 TBi a 1.75 DI Turbo Jet. Kódy motorů: – 1.75 TBi: 939B1.000, 940A1.000, 940B2.000, 960A1.000 – 1.75 DI Turbo Jet: 939B1.000 Ve vozidlech: Alfa Romeo: – 159 (2009–2012) – Brera (2009–2011) – Giuli
Momentálně nedostupné
Přípravky na aretaci rozvodů benzínových motorů 3.0 TFSI, 2.8 FSI a 3.2 FSI (VAG/Porsche), sada 3 díly. Určeno pro vozidla značky Audi, Porsche a Volkswagen se 6válcovými zážehovými (benzínovými) přeplňovanými (turbo) motory se systémem vstřikování FSi a TFSi. Kódy motorů: – 2.5 litru: CLXB, CPAA –
Momentálně nedostupné
Přípravky na aretaci rozvodů benzínových motorů BMW řad N42, N46 a N46T, sada 7 dílů. Používá se při výměně rozvodů a nastavování časování zážehových pohonných jednotek BMW 1.8 a 2.0 16V DOHC se systémem Valvetronic – variabilní zdvih ventilů. Kódy motorů: – B18, B18A – B20, B20A, B20B Ve vozidlec
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody dieselových – vznětových motorů M47 (řadový 4válec) a M57 (řadový 6válec) ve vozidlech BMW a Land Rover. Kódy motorů: – M47, M47TU, M47T2 – M57, M57TU, M57TU2 Ve vozidlech: BMW: – 118d E87 (03–07) – 120d E87 (03–07) – 318d / TD E46 E90 / 91 (00–08) – 320d / CRD E46 E9
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody benzínových motorů 1.4 a 1.6 16 V ve vozidlech koncernu PSA (Peugeot a Citroën) a BMW a Mini, sada 6 dílů. Nářadí se používá při výměně těsnění pod hlavou motoru, montáži, demontáži a nastavení časování vačkové hřídele (tzv. vačky), při výměně rozvodového řetězu apod.
Momentálně nedostupné
Aretační přípravky na rozvody vznětových (dieselových) přeplňované – turbo motorů BMW s označením N47, N47S, N57 a N57S. Použití při montáži a demontáži vačkových hřídelí (tzv. vaček) a jejich seřízení, výměně rozvodového řetězu, při výměně těsnění hlavy motoru a dalších servisních pracích. Ve vozi
Momentálně nedostupné