Značka
Cena
Štítek
Dostupnost
Zboží od
Autor
Vydavatel
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
- ×DostupnostSkladem
Zdá se, že v současné politické atmosféře je nemožné vést rozumnou konverzaci s někým, kdo zastává odlišný názor.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Skladatel, hudebník a filantrop Peter Buffett je autorem upřímné, moudré a inspirativní knihy, v níž se ptá: „Co si vyberete?
můžete mít 2.10. - 3.10.
Mnozí z těch, kteří si tuto knihu přečtou, se budou ptát, zda autor nepřehání, když naznačuje, že aktivity farmaceutického průmyslu se rovnají organizovanému zločinu.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Mnoho lidí zná ranní vstávání do práce, někdy ještě za tmy. Nervozita proudí ve vzduchu a kruhy pod očima se každým dnem zvětšují. Cesta do práce také není procházkou růžovou zahradou. Zpožděné autobusy, chlad, zácpy a troubící auta.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Kniha, která Vám rozšíří obzory v oblasti byznysu, podnikání, vztahů a života jako takového. Připravil jsem pro Vás publikaci postavenou na mém skutečném příběhu a ze zkušeností, které jsem dosud sesbíral.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Publikácia Hotelový a gastronomický manažment – Praktické cvičenia 2 nadväzuje na 1. diel, v ktorom nájdete cvičenia z oblasti gastronomického manažmentu.
můžete mít 2.10. - 3.10.
Nejčtenější německý psycholog Peter Lauster si za téma této knihy zvolil lásku, duševní fenomén, s nímž je v našem myšlení spojeno mnoho předsudků a mýtů. Nejkrásnější a nejdůležitější pocit v lidském životě má živý děj i určité fáze a podléhá proměnám.
Momentálně nedostupné
Aktualizované vydání bestselleru Petera M. Sengeho – jedné z nejvýznamnějších osobností v oboru managementu – lze bez nadsázky zařadit mezi klasická díla světové manažerské literatury.
můžete mít 4.10. - 8.10.
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně.
můžete mít 3.10. - 4.10.
Tato kniha je napsána pro ženy. Je určena ženám, které chtějí uspět v zaměstnání, v profesi, kterou si vybraly, a kdekoli tam, kde se střetávají se světem mužů.
můžete mít 8.10. - 10.10.
Co dělat, když argumentace nefunguje? A: „Situace se výrazně zhoršila.“ B: „To není pravda.“ A: „Grafy to jasně dokazují.“ B: „Nesmysl.“ A: „Ale z nich je jasné vidět, že…“ B: „Hloupost.“ Podobný rozhovor jste nejspíš již zažili.
můžete mít 1.10. - 2.10.
Ponořte se do myšlenek o vizi, disciplíně, vztazích, odvaze, mužnosti a najděte si svou vlastní cestu – Co znamená „být mužem“? – Co to znamená být mužem v 21. století? – Co je naším úkolem, a máme vůbec na to, abychom jej splnili?
můžete mít 2.10. - 3.10.