10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Záruka: 24 měsíců (IČ 24 měsíců) Kód: 11581731

Peter Matisko: Marketingové myšlení

Peter Matisko: Marketingové myšlení

Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Celý popis
314 Kč
Zboží od: Knihy Daniela
314 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
S novou kartou za

3.10.2024 na výdejním místě
3.10.2024 - 4.10.2024 na vaší adrese

Popis

Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
  • Datum vydání: 07. 07. 2020
  • Počet stran: 342
  • ISBN: 978–80–270–7922–3
  • Vazba: brožovaná vazba