Peter Matisko: Marketingové myšlení
Peter Matisko: Marketingové myšlení
Partnerský prodej - cenu dopravy určuje partner
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně.
Celý popis
314 Kč
Zboží od:
Knihy Daniela
314 Kč
Získejte dopravu ZDARMA se
3.10.2024
na výdejním místě
Výdejní místa
3.10.2024 -
4.10.2024
na vaší adrese
Možnosti doručení
Popis
Kniha Marketingové myšlení vznikla na základě mnohaletého studia a aktivního využívání marketingu v praxi zejména u menších firem a začínajících podnikatelů. Shrňuje zajímavé poznatky z marketingu, start-upů, nákupního chování a jeho psychologických jevů a podobně. Na marketing nahlíží v širších souvislostech, než je u knih v této kategorii zvykem. Všechny nástroje, které máme pro podnikání k dispozici, můžou sloužit efektivně, když je umíme kreativně využít. V opačném případě budou jenom drahým nákladem bez významných výsledků. Začněme tedy budovat podnikání od podstatných základů, které nás budou i nadále doprovázet.
- Datum vydání: 07. 07. 2020
- Počet stran: 342
- ISBN: 978–80–270–7922–3
- Vazba: brožovaná vazba