Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 25.11. - 26.11.
V roce 2016 představila značka Versace pánskou vůni s názvem Versace Pour Homme Dylan Blue. Tato svěží, fougerově-citrusová vůně vás chytne a nepustí! V úvodu se mísí tóny listů fíku, grapefruitu, vodních tónů a kalábrijského bergamotu.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Pánská vůně Versace Pour Homme je samou esencí země kolem Středozemního moře, čemuž odpovídají i použité ingredience. Pulsující fougerovou směs odlehčuje přítomnost bergamotu a pelargónie. Hlavu vůně otevírají citrusy z kalábrijské oblasti Diamante spolu s lístky a květy hořkých pomerančovníků.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Květinově-svěží vůně. Jemná smyslnost, křišťálová průzračnost a třpytivý jas: Versace uvádí zářivý křišťál Bright Crystal. Vzácný šperk vytříbené krásy je plný osvěžujících a chvějivě květinových tónů.
můžete mít 25.11. - 26.11.
„Muž Versace – to je synonymum pro svůdnou eleganci. Versace Eau Fraiche Man představuje poctu modernímu muži, kterému nechybí charisma a sebedůvěra. “ Donatella Versace. Pánská vůně Versace míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Láska, vášeň, krása a touha – to jsou klíčové prvky pánské vůně Versace Eros. Dokonalost mužského těla propojená s odkazy k antické mytologii a klasickému sochařství reprezentují charakteristické prvky stylu Versace už od jeho samotných počátků.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Eros Flame je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlava se skládá z citronu, mandarinky, citrusu chinotto, rozmarýnu a černého pepře. Srdce tvoří růže, pelargónie a pepř. Základ kompozice uzavírá cedr, pačuli, fazole tonka, sladká vanilka, santalové dřevo a dubový mech.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Eros Flame je dřevitě-kořeněná vůně pro muže. Hlava se skládá z citronu, mandarinky, citrusu chinotto, rozmarýnu a černého pepře. Srdce tvoří růže, pelargónie a pepř. Základ kompozice uzavírá cedr, pačuli, fazole tonka, sladká vanilka, santalové dřevo a dubový mech.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Pánská vůně Versace Pour Homme je samou esencí země kolem Středozemního moře, čemuž odpovídají i použité ingredience. Pulsující fougerovou směs odlehčuje přítomnost bergamotu a pelargónie. Hlavu vůně otevírají citrusy z kalábrijské oblasti Diamante spolu s lístky a květy hořkých pomerančovníků.
můžete mít 25.11. - 26.11.
V roce 2016 představila značka Versace pánskou vůni s názvem Versace Pour Homme Dylan Blue. Tato svěží, fougerově-citrusová vůně vás chytne a nepustí! V úvodu se mísí tóny listů fíku, grapefruitu, vodních tónů a kalábrijského bergamotu.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Svěžest a smyslnost. Versense je perfektním propojením svěžesti a smyslnosti. Vůně sama je opojnou oslavou svěžesti inspirovanou silou přírodních živlů. Je určena svůdné ženě, která je připravena v životě okusit a vyzkoušet téměř vše. Vůně byla uvedena na trh v roce 2009.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Yellow Diamond od značky Versace je čistá, jasná, květinově-ovocná vůně pro ženy. Je jiskřivá a intenzivní jako žlutá barva, přesto zůstává luxusní a ženská stejně jako diamanty. V úvodu vůně se nachází neroli, bergamot, citron a hruška, v srdci se ukrývá květ pomerančovníku, leknín a mimóza.
můžete mít 25.11. - 26.11.
Typ deopřípravku: deospray. Bez hliníku: ano. Versace čerpá inspiraci v řecké mytologii a vytváří parfém Eros zdůrazňující neomezenou vášeň a touhu Parfém Versace Eros je vůní hrdinů; všech těch, kteří bojují a stojí si za svými myšlenkami i.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. Bez hliníku: ano. Pánská svěží vůně Versace Eau Fraiche míří k silnému a sebevědomému muži, který má rád luxus a orientuje se v aktuálních módních trendech Pro muže, který si umí vychutnávat každou chvilku svého života,.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. Bez hliníku: ano.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. Bez hliníku: ano. Bright Crystal je nejoblíbenější květinová vůně Donatelly Versace Čerstvá a smyslná vůně Bright Crystal je jedinečným doplňkem pro každou moderní ženu S vůní Bright Crystal budete celý den zářit stejně.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deostick. Bez hliníku: ano.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray. Bez hliníku: ano.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deostick. Bez hliníku: ano. S řadou vůní znázorňující krystal vyšel Versace již v roce 2004 v podobě vůně Crystal Noir a potom lehčí, ovocnou Bright Crystal z roku 2006 O nové vůni z této linie můžeme říct, že se z krystalu.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deospray.
Momentálně nedostupné
Typ deopřípravku: deostick. Bez hliníku: ano. Versace čerpá inspiraci v řecké mytologii a vytváří parfém Eros zdůrazňující neomezenou vášeň a touhu Parfém Versace Eros je vůní hrdinů; všech těch, kteří bojují a stojí si za svými myšlenkami i.
Momentálně nedostupné
Legendární módní dům Versace stojí na absolutním vrcholu pomyslného módního žebříčku. Byl založen roku 1976 talentovaným návrhářem Gianni Versacem, který vymyslel ikonický znak firmy v podobě hlavy mýtické medúzy. Oblečení, doplňky a kosmetika Versace se staly populární po celém světě a to z důvodu, že každý kus byl vždy o pár kroků napřed před ostatními. Versace je provokativní a zároveň elegantní, nevšední a přitom nadčasové. Po smrti módního génia, Gianni Versaceho, převzala otěže vedení značky jeho sestra Donatella, která jde v módních stopách svého bratra. Velmi oblíbené jsou také parfémy a vůně Versace, které jsou proslulé svým exkluzivním složením díky němuž jsou vysoce kvalitní a netradičně osobité. Ideální pro podtrhnutí celkově elegantního a chic dojmu.