Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Mobilní klimatizace Wi-Fi v energetické třídě A++/A+++ a s 9000 BTU/hod. SENCOR SAC MT9078CH AllSeasons 9 000 BTU A++/A+++ Wi-Fi nabízí 5 režimů, 4 rychlosti, časovač a LCD displej. Ovládání přes Sencor Home. Vhodné pro místnosti o velikosti 31 – 35 m2.
můžete mít ZÍTRA
Mobilní klimatizace Wi-Fi v energetické třídě A a s 7000 BTU/hod. SENCOR SAC MT7048C nabízí 3 režimy, 2 rychlosti, časovač a LED displej. Možnost ovládat přes Sencor Home.
můžete mít ZÍTRA
Mobilní klimatizace v energetické třídě A a s 9000 BTU/hod. SENCOR SAC MT9040C nabízí 3 provozní režimy, dálkové ovládání, LCD displej, funkci Časovač/Sleep, nastavení režimu, výkonu, rychlosti a teploty.
můžete mít ZÍTRA
Chytrý mobilní odvlhčovač vzduchu s nádrží o objemu 1,5 litru a s kapacitou odvlhčování až 10 litrů za den. Sencor SDH 1028WH disponuje ovládáním pomocí mobilní aplikace Sencor HOME, 5 režimy provozu, 2 rychlostmi ventilátoru a přesnou indikací vlhkosti. Tichý provoz.
můžete mít DNES
Ochlazovač vzduchu se 3 rychlostmi a 3 provozními módy. SENCOR SFN 9014SL nabízí kapacitu zásobníku na vodu 5,5 litru, LED displej s elegantním bílým podsvícením a dálkové ovládání s časovačem. Tichý provoz.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.