Cena
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Profesionální Wi-Fi meteostanice s bezdrátovým snímačem, který sleduje rychlost a směr větru, dešťové srážky, teplotu a vlhkost. Součástí produktu značky Sencor je barevný LCD displej o velikosti 5,4" s nastavitelnou úrovní jasu, který zobrazuje široké spektrum informací získaných ze snímače nebo online (podpora platforem Weather Underground a WeatherCloud).
můžete mít DNES
Mobilní klimatizace Wi-Fi v energetické třídě A++/A+++ a s 9000 BTU/hod. SENCOR SAC MT9078CH AllSeasons 9 000 BTU A++/A+++ Wi-Fi nabízí 5 režimů, 4 rychlosti, časovač a LCD displej. Ovládání přes Sencor Home. Vhodné pro místnosti o velikosti 31 – 35 m2.
můžete mít ZÍTRA
Robotický vysavač na všechny typy podlah zajistí dokonalou čistotu a lesk. SENCOR SRV 4550WH nabízí funkci mopování, sací výkon 1600 Pa a dobu provozu až 100 minut. SENCOR Smart Gyro pro efektivní pohyb v prostoru.
můžete mít DNES
Konkávní konvektor SCF 4741BK od značky SENCOR. Celkem 2 stupně nastavení ohřevu (1 200 W / 2 400 W). Nastavení teploty 5–45 °C. LED displej s dotykovým ovládáním. Funkce 24-h časovače a 7/24 týdenního programu. Funkce ECO. Stupeň ochrany IP24. Rozměry 86,5 × 10,5 × 47,5 cm. Hmotnost 10,5 kg.
můžete mít ZÍTRA
Mobilní klimatizace Wi-Fi v energetické třídě A a s 7000 BTU/hod. SENCOR SAC MT7048C nabízí 3 režimy, 2 rychlosti, časovač a LED displej. Možnost ovládat přes Sencor Home.
můžete mít ZÍTRA
Mobilní klimatizace v energetické třídě A a s 9000 BTU/hod. SENCOR SAC MT9040C nabízí 3 provozní režimy, dálkové ovládání, LCD displej, funkci Časovač/Sleep, nastavení režimu, výkonu, rychlosti a teploty.
můžete mít ZÍTRA
Chytrý mobilní odvlhčovač vzduchu s nádrží o objemu 1,5 litru a s kapacitou odvlhčování až 10 litrů za den. Sencor SDH 1028WH disponuje ovládáním pomocí mobilní aplikace Sencor HOME, 5 režimy provozu, 2 rychlostmi ventilátoru a přesnou indikací vlhkosti. Tichý provoz.
můžete mít DNES
Ochlazovač vzduchu se 3 rychlostmi a 3 provozními módy. SENCOR SFN 9014SL nabízí kapacitu zásobníku na vodu 5,5 litru, LED displej s elegantním bílým podsvícením a dálkové ovládání s časovačem. Tichý provoz.
můžete mít ZÍTRA
Robotický vysavač ideální pro úklid koberců, plovoucích podlah, parket, linolea a dlažby. SENCOR SRV 2230TI je vybaven systémem dvou rotačních kartáčů a centrálního vysavače a funkcí mokrého vysávání a mopu. Přístroj můžete ovládat pomocí dálkového ovladače.
můžete mít DNES
Robotický vysavač s Lidar navigací vysává a mopuje. SENCOR SRV 9150WH je vybaven navigací UVC dezinfekcí, infra čidly, čidly pro detekci schodů a chytrým plánováním. Ideální pro čištění koberců, plovoucích podlah, parket, linolea a dlažby.
můžete mít DNES
Robotický vysavač s laserovou navigací Lidar a s funkcí automatického vysypávání nádoby na prach. SENCOR SRV 9385WH je vybaven UV-C dezinfekčním světlem, vysáváním a mopováním v jednom, TOF senzorem pro úklid podél zdí a 4 úrovněmi sací síly a 3 intenzitami mopování.
můžete mít ZÍTRA
Konkávní konvektor SCF 4740WH od značky SENCOR. Celkem 2 stupně nastavení ohřevu (1 200 W / 2 400 W). Nastavení teploty 5–45 °C. LED displej s dotykovým ovládáním. Funkce 24-h časovače a 7/24 týdenního programu. Funkce ECO. Stupeň ochrany IP24. Rozměry 86,5 × 10,5 × 47,5 cm. Hmotnost 10,5 kg.
Momentálně nedostupné
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.