10× více produktů za nejlepší ceny
10× více produktů za nejlepší ceny
Buďte
a nakupujte s dopravou ZDARMA
0
měsíčně
Upřesnit parametry
SENCOR SCG 2052WH SENCOR automatické espresso SES 8000BK
SENCOR SCG 2052WH

Elektrický mlýnek Sencor SCG 2052 WH. Mlýnek je vhodný k mletí zrnkové kávy, ořechů, bylin, máku a koření. Mlýnek je jednoduchý k používání a snadno se čistí. Zásobník na kávová zrna je maximálně pro 60 g zrn.

Momentálně nedostupné

Od MALL
SENCOR automatické espresso SES 8000BK SENCOR automatické espresso SES 8000BK
SENCOR automatické espresso SES 8000BK

Plně automatické espresso s výkonem 1350 W a nádržkou na vodu o objemu 1,5 litru. SENCOR SES 8000BK nabízí LED panel, funkci horké vody a 15 nastavení úrovně mletí. Nádoba na mléko o objemu 750 ml a zásobník na kávu s kapacitou 200 g.

Momentálně nedostupné

Od MALL
SENCOR SCG 2050RD kávomlýnek SENCOR automatické espresso SES 8000BK
SENCOR SCG 2050RD kávomlýnek

SENCOR SCG 2050RD kávomlýnek

Momentálně nedostupné

SENCOR SCG 2052WH kávomlýnek SENCOR SCG 2052WH kávomlýnek
SENCOR SCG 2052WH kávomlýnek

SENCOR SCG 2052WH kávomlýnek

Momentálně nedostupné

Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.

Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.

Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.

Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).

V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.