Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Automatické espresso s barevným dotykovým LED panelem a tlakem čerpadla 19 barů. SENCOR SES 7210WH je vybaven patentovanou spařovací jednotkou, funkcí horké vody a mlýnkem z nerezové oceli. 5 stupňů nastavení mletí kávy.
můžete mít DNES
Plně automatické espresso s tlakem čerpadla 19 barů. SENCOR SES 9300BK nabízí LED displej, nastavitelnou sílu kávy, nádobu na mléko o objemu 300 ml a spařovací jednotku. Zásobník na kávu s kapacitou 200 g.
můžete mít ZÍTRA
Automatické espresso s příkonem 1690 W, tlakem čerpadla 19 barů a odnímatelnou nádržkou na vodu o objemu 1,1 litru. SENCOR SES 7300BK nabízí zásobník na kávu s kapacitou 150 gramů, 5 stupňů nastavení mletí kávy a barevný LED panel s dotykovými tlačítky.
můžete mít DNES
Plně automatické espresso s výkonem 1350 W a nádržkou na vodu o objemu 1,5 litru. SENCOR SES 8000BK nabízí LED panel, funkci horké vody a 15 nastavení úrovně mletí. Nádoba na mléko o objemu 750 ml a zásobník na kávu s kapacitou 200 g.
můžete mít DNES
Plně automatické espresso s tlakem čerpadla 19 barů. SENCOR SES 9301WH nabízí LED displej, nastavitelnou sílu kávy, nádobu na mléko o objemu 300 ml a spařovací jednotku. Zásobník na kávu s kapacitou 200 g.
můžete mít ZÍTRA
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.