Cena
Štítek
Stav zboží
Dostupnost
Kategorie
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
SENCOR _SADA SLE 32S802TC+SWS 25 BS
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SAV 182–000 F kon.M-koax.zás.F P
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SAV 183–000 F zás.F-koax.kon.M P
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SAV 184–000 F zás.F-koax.zás.F P
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SAV 185–000 F zás. F-F zás. F P
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SAV 186–000 koax.k.M-koax.k.M P
můžete mít 4.7. - 8.7.
Kvalitní HDMI/Ethernet kabel vhodný k propojení dvou audio / video zařízení přes moderní digitální rozhraní. Kvalitní a rychlý přenos dat zajišťuje 19 měděných linek se zlacenými koncovkami. Kabel je třikrát stíněný a dokáže přenášet digitální zvuk i obraz. Podporuje digitální ochranu obsahu HDCP.
můžete mít DNES
Kvalitní HDMI/Ethernet kabel vhodný k propojení dvou audio / video zařízení přes moderní digitální rozhraní. Kvalitní a rychlý přenos dat zajišťuje 19 měděných linek se zlacenými koncovkami. Kabel je třikrát stíněný a dokáže přenášet digitální zvuk i obraz. Celý kabel je v plochém provedení pro delší životnost.
můžete mít DNES
Kvalitní High Speed kabel HDMI 2.0 + Ethernet kabel vhodný k propojení dvou audio / video zařízení přes moderní digitální rozhraní. Kvalitní a rychlý přenos dat zajišťuje 19 měděných linek se zlacenými koncovkami. Kabel je třikrát stíněný a dokáže přenášet digitální zvuk i obraz. Celý kabel je v plochém provedení pro delší životnost.
můžete mít DNES
SENCOR SAV 410 HDMI SPLITTER 1–8 v1.4
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SCO 110–020 DVI M – M 2m 4Kx2K
můžete mít 4.7. - 8.7.
2 dvoupásmové koaxiální reproduktory do auta s pogumovanou membránou. Sencor SCS BX1002 nabízejí maximální výkon až 60 W a vysokou citlivost. Hravě ozvučí celé vaše auto a jejich kvalitní a čistý zvuk potěší milovníky všech hudebních žánrů. Průměr reproduktoru je 10 cm.
můžete mít DNES
4pásmové koaxiální reproduktory s pogumovanou membránou o rozměrech 165 × 235 mm a o nominálním výkonu 35 W a maximálním výkonu 105 W. Frekvenční rozsah 65 – 20 000 Hz. Citlivost 86 dB/W/m. Impedance 4 Ohmy. Velikost magnetu 100 × 60 × 18 mm. Průměr středového reproduktoru 58 mm.
můžete mít 2.7.
Bluetooth technologie pro bezdrátový streaming hudby a handsfree. USB pro přehrávání muziky.
můžete mít 1.7. - 2.7.
Anténa je speciálně navržená pro příjem digitálního pozemního vysílání.
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SDA-312 5G DVB-T2 ANTÉNA STYL
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SDA-512 5G DVB-T2 ANTÉNA VENKOVNÍ
můžete mít 3.7. - 4.7.
Odolná venkovní DVB-T2/T anténa Frekvenční rozsah: UHF470 – 698 MHz Impedance 75 OHM Zabudovaný LTE filtr.
můžete mít 3.7. - 4.7.
SENCOR SDA-612 5G DVB-T2 ANTÉNA VENKOVNÍ
můžete mít 4.7. - 8.7.
Výkonná venkovní pasivní televizní anténa pro příjem DVB-T (digitálního) signálu, vhodná do oblastí s nízkou úrovní signálu, odolné provedení, zisk 10 dB, předo-zadní poměr 25dB, pásmo UHF; impedance 75 Ohm, horizontální polarizace, bez potřeby externího napájení, dosah 120km.
můžete mít 2.7.
SENCOR SDC 1200 B HODINY S BUDÍKEM
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SDC 1200 W HODINY S BUDÍKEM
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SDC 2200 HODINY S BUDÍKEM
můžete mít 4.7. - 8.7.
SENCOR SDC 2800 B HODINY S BUDÍKEM
můžete mít 4.7. - 8.7.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.