Cena
Dostupnost
Zboží od
- Řadit podle
- Doporučujeme
- Nejnižší ceny
- Nejvyšší ceny
- Hodnocení
- Nejprodávanější
Radiobudík s projekcí času a předvolbami pro 10 FM stanic. Sencor SRC 3100 disponuje duálním alarmem, otočným objektivem o 180° s nastavitelným ohniskem, funkcí opakovaného buzení a přehledným LED displejem.
můžete mít DNES
Radiobudík Sencor SRC 170 OR s 3cm displejem, teploměrem a kalendářem. Možnost nastavení buzení rádiem, nebo zvukovým signálem.
můžete mít 6.12. - 9.12.
Digitální zobrazení času a naladěné frekvence. Červená projekce času.
můžete mít 10.12. - 11.12.
Digitální zobrazení času a naladěné frekvence. Červená projekce času.
můžete mít 10.12. - 11.12.
Buzení rádiem nebo zvukovým signálem. Opakované buzení.
můžete mít 10.12. - 11.12.
Dva budíky s opakovaným zvoněním. Vysoké/nízké nastavení jasu displeje.
můžete mít 10.12. - 11.12.
Radiobudík Sencor SRC 170 GN s 3cm displejem, teploměrem a kalendářem. Možnost nastavení buzení rádiem, nebo zvukovým signálem.
můžete mít 10.12. - 11.12.
Duální alarm s funkcí víkendu. Buzení rádiem nebo zvukovým signálem.
můžete mít 10.12. - 11.12.
Společnost Sencor byla založená roku 1969 v Japonsku skupinou Celtone AG, což byl jeden z hlavních distributorů produktů Aiwa. Cílem bylo vytvořit produkty svěžího vzhledu a unikátních vlastností.
Jejich první úspěšný produkt byl kazetový přehrávač, který se stal velkým hitem trhu ve Velké Británii (během jednoho roku bylo prodaných 300 tis. kusů). Po té se značka rozšíříla na další hlavní trhy Evropy, jako je Skandinávie, Německo, Švýcarsko a Itálie.
Jako vůbec první značka představil Sencor v roce 1972 průlomový vícestopý stereo magnetofon. Brzy následovaly nové produkty, jako jsou autorádia, autorádia s kazetou nebo dvojitý kazetový přehrávač.
Na počátku 70. let vznikly nové pobočky značky Sencor v Kuvajtu, Thajsku, Hong Kongu, Adenu a mnoha evropských zemích. Po té se značka rozšiřuje i v Singapuru, v Saúdské Arábii, Dubaji, Austrálii a Latinské Americe (Brazílie, Argentina, Panama).
V roce 2007 vzniklo více než 1.000 produktů v 6 sortimentních skupinách - TV a domácí zábava, Autorádia, Osobní péče, vaření, domácí spotřebiče, kancelář a telekomunikace. Od roku 2011 se značka zabývá novým Corporate Designem.